Ik hoop dat er iemand weet welke kleur boom de verwisselbare boom in de maat medium heeft van een Anky zadel. Ik heb een zadel gekocht waar nu een blauwe boom, medium/ wide in zit, die is te breed en er moet een medium boom in, de zadelmaker heeft er een aantal liggen (die uit andere zadels zijn gekomen) en weet uit zijn hoofd niet welke kleur ze bij Anky hebben voor de medium. Als ik de kleur weet gaat hij kijken of hij die heeft en wil hem er morgen meteen in zetten. Helaas waren de mensen bij Anky die het weten vanmiddag al weg en moet ik anders tot maandag wachten.. aangezien we volgende week wedstrijd hebben zou het fijn zijn als het eerder klaar was.
Dilan1993
Geplaatst: 28-10-11 21:23
Heb zelf een Ruiz Diaz zadel, komt uit de zelfde fabriek. Zit bij mij nu ook een blauwe boom in. de net iets smallere versie (medium) bij mij is de bruine
Oké, dat zal wel het zelfde zijn dan! Ik zal vragen of hij een bruine heeft liggen, zo ja kunnen we ze altijd nog even naast elkaar houden om te kijken of die idd iets smaller is. Bedankt iig!