BR Event, hulp nodig bij kleurkeuze

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

BR Event, hulp nodig bij kleurkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 15:17

Ja.. het is zo'n mutsige totaal overbodige luxe beslissing... Maar ik heb hulp nodig... (ik ben met kleding ook al hopeloos ik heb volgens mij kleur en kleding dyslexie...)

Ik heb een Fries, een zwart paard dus (en ze is nu weer echt zwart...) en ik heb donkerbruine peesjes van BR, donkerbruine jodphurs en chaps, en een donkerbruine cap. (Ik zit nog in de ontkenningsfase, ik denk nog dat ik een springpaard heb) Ik heb een zwart zadel en hoofdstel en ik wil zoooo graag dit dekje... http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImages/WF00015/1310018var2-l_zadeldek_br_event.jpg (de meest rechtse) of deze http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImages/WF00008/1310018-l_zadeldek_br_event.jpg De bruine met de blauwe bies...

Zal dat megasuf staan of denken jullie dat het mooi is? Ik heb ongeveer 20 minuten met dat dekje in mijn handen gestaan en toch maar niet gedaan.... Ik heb een hekel aan heen en weer rijden... Ik ga meedoen aan een jachtrit en vind het echt zonde om een wit dekje te kopen en dacht zoiets bruinigs staat ook wel chique en kan ik gewoon alledaags gebruiken!

Ik mag geen blauwen meer kopen aangezien ik die allemaal al heb en ik wil persé dit model omdat het goed blijft liggen bij mijn paard. Groen en rood vind ik LEULUK... Heeft iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen? Want het is een hele moeilijke keuze :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:22

Nou niet suf denk ik. Al zou ik gaan voor het dekje emt blauwe bies. Zeker op een zwart paard wordt eht anders allemaal zo donker. Heb zelf ook een Fries en gooi er het liefst toch rood op :P of beige, grijs... Steekt wat meer af) (al moet ik bekennen dat ik een gehele set heb liggen van Eurostar in zwart met rode accenten incl kleding)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-11 15:26

Zilfstar schreef:
Nou niet suf denk ik. Al zou ik gaan voor het dekje emt blauwe bies. Zeker op een zwart paard wordt eht anders allemaal zo donker. Heb zelf ook een Fries en gooi er het liefst toch rood op :P of beige, grijs... Steekt wat meer af) (al moet ik bekennen dat ik een gehele set heb liggen van Eurostar in zwart met rode accenten incl kleding)

Jij hebt in je profiel ook een mooi dekje van BR onder je nieuwe zadel! Dat vind ik ook wel een mooie kleur!

Ik houd heel erg van blauw en bruin tinten, rood heb ik eigenlijk nooit. Zelfs in mijn eigen kleding niet bedenk ik me nu! Ik denk wel dat je toch gelijk hebt... Dat dacht ik eigenlijk zelf ook al...

NoekAa_

Re: BR Event, hulp nodig bij kleurkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:28

Ik heb die bruine met blauwe rand. Had hem ook altijd op een zwarte liggen, stond heel mooi. Nu weer dezelfde gekocht voor m'n bruine. :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:37

Fred_Kroket schreef:
Zilfstar schreef:

Jij hebt in je profiel ook een mooi dekje van BR onder je nieuwe zadel! Dat vind ik ook wel een mooie kleur!

Ik houd heel erg van blauw en bruin tinten, rood heb ik eigenlijk nooit. Zelfs in mijn eigen kleding niet bedenk ik me nu! Ik denk wel dat je toch gelijk hebt... Dat dacht ik eigenlijk zelf ook al...

Bedoel je die beige? Ja die heb ik nu niet meer, want die schoof te veel en was aan de onderkant toch wat te krap. Is idd ook mooi. Ik heb nu eentje die wat donkerder is, of beter niet zo flets en dieper van kleur. Neigt naar cognac/ camel. Maar dan zou je met je eigen bruine kleding moeten bekijken dat je die tint pakt (van je kleren dus) maar dan wat tinten lichter :j

StoeterijPB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:45

bruine met blauwe rand :)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 17:29

Zoals je in de charter kunt lezen zijn kleurtjestopics niet toegestaan.

Daarom hier een slotje.