Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die vent spoort niet.
lovemyhorse1 schreef:De boom is niet gebroken.
Het schijnt dat ze bij deze zadels de boom regelmatig door verhitting smaller en wijder kunnen maken.
Het is een Prestige dresuurzadel maar welk model weet ik niet.
Ik snap ook wel dat hij niet die 2600 euro terug wil geven maar hij komt eigenlijk niet met een oplossing.
Hij blijft beweren dat het zadel goed is.
We zijn er nu over aan het nadenken om met het zadel naar een andere zadelmaker te gaan en vragen wat zijn mening is over het zadel.
Als die andere zadelmaker zegt dat het zadel niet goed is dan kunnen we misschien de eerste zadelmaker overtuigen dat het zadel echt niet goed is en dan proberen om er zoveel geld van te krijgen.
lovemyhorse1 schreef:Krijg net een smsje van haar.
De zadelmaker heeft haar gebeld en heeft een oplossing voor haar.
Er is vorige week ingebroken bij deze zadelmaker en nu wil hij haar zadel opgeven als gestolen.
Nu wil hij een kopie van haar aankoopbewijs en dan wil hij dat zadel bij de verzekering gaan claimen of hoe dat heet.
Maar mijn vriendin moet ook haar zadel bij haar eigen verzekering opgeven dat het gestolen is.
Ik heb gezegd dat ze dat niet moet doen want dan krijgt zij geld van haar verzekering en hij van de zijne terwijl het zadel helemaal niet gestolen is en dat is oplichting!!!!
En ik geloof ook niet dat zij dan dat geld van de zadelmaker zijn verzekering krijgt.