Springsingel buikflap met uitneembaar bont lamsvel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Rachelle_

Springsingel buikflap met uitneembaar bont lamsvel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 14:11

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een springsingel met lamsvel. Ik kan alleen van BR Jos Lansink vinden maar deze is boven de 200,- (in sommige shops zelfs boven de 300). Dit is me iets te gortig. Weet iemand waar ik een springsingel met lamsvel kan krijgen (tot 150 euro) die wel van aardige kwaliteit is. Ik heb namelijk
wel eens eentje van een particuliere verkoper gekocht voor 80 euro maar deze was van zeer slechte kwaliteit :n

mistid

Re: Springsingel buikflap met uitneembaar bont lamsvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 14:37

Hey Rachelle! Je zoekt zeker een bruine? Op de Duitse Ebay staat wel eens wat, en Duitse en Engelse webwinkels ook. Ik ben laatst een webwinkel tegen gekomen, maar ik weet zo niet meer waar! Als ik hem terug kan vinden stuur ik je het linkje wel even.

_Rachelle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 15:13

mistid schreef:
Hey Rachelle! Je zoekt zeker een bruine? Op de Duitse Ebay staat wel eens wat, en Duitse en Engelse webwinkels ook. Ik ben laatst een webwinkel tegen gekomen, maar ik weet zo niet meer waar! Als ik hem terug kan vinden stuur ik je het linkje wel even.

okee bedankt :) heb jij wel eens wat op ebay gekocht? ik vertrouw het niet helemaal namelijk :P

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 15:36

Ik heb er nog een liggen van imperial riding. Kaartje hangt er nog aan. Mijn vorige paard heeft er nooit meer mee kunnen springen. En met mijn huidige ben ik alleen tot een poging passen gekomen. Die vond het NIET grappig, dus ik ben bang dat ze hier zo hysterisch op blijft doen en dat ik beter voor een singel kan
gaan met een kleinere flap.

_Rachelle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 10:37

randie schreef:
Ik heb er nog een liggen van imperial riding. Kaartje hangt er nog aan. Mijn vorige paard heeft er nooit meer mee kunnen springen. En met mijn huidige ben ik alleen tot een poging passen gekomen. Die vond het NIET grappig, dus ik ben bang dat ze hier zo hysterisch op blijft doen en dat ik beter voor een singel kan
gaan met een kleinere flap.

heb je een foto van de singel? en wat is de maat?

foxy80

Re: Springsingel buikflap met uitneembaar bont lamsvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 15:11

Mattes heeft dit model ook (vragen erover, pb maar)