VHZ Cair Wintec Zadel prijs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

VHZ Cair Wintec Zadel prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:02

Ik zoek nog een extra zadel en zag dit zadel te koop staan met een nieuw prijs van bijna 900 euro volgens de verkoper. Bieden vanaf 250 euro.. Ik wil er graag op bieden maar is dit geen oud model? Als ik op zadelsites kijk zie ik veel andere nieuwe wintec cairs voor een stuk goedkoper staan? Wie kan mij wat meer vertellen..

Afbeelding

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:05

Dit is inderdaad het oude model, dit zijn de nieuwe en zijn rond de €500 als ik het goed heb.

Afbeelding

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 14:14

Volgens mij is het helemaal geen Wintec zadel!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:11

olga schreef:
Volgens mij is het helemaal geen Wintec zadel!

Volgens mij heb je gelijk staat nergens een merkje van wintec. En volgens mij is het vorige model anders. Het kan zijn dat het een heel oud model is maar durf me hand er bijna voor in het vuur te steken dat dit zadel echt geen 900 euro nieuw gekost heeft.

Volgens mij is het een Pfiff en die kost nieuw 150 euro!

Afbeelding

http://www.pfiff.com/nl/producten/rijden-01/zadels-01.15/kunststofzadel-vs-004071-60-170/
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 19-10-11 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:14

het is geen wintec....
wintec heeft het merk op de lus staan waar de beugelriem doorheen gaat

lovey_ou

Re: VHZ Cair Wintec Zadel prijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:00

indd tigra die lijkt er wel erg sterk op!

Ik zou eerder voor een 2de hands wintec gaan als voor een pfiff zadel mocht je nu gaan twijvelen :j

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 19:04

no way geen wintec :n
ik zou voor ander zadel gaan, verkoper is niet helemaal eerlijk volgens mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 08:28

Oke thanx!

Mijn nicht wou het zadel overkopen vandaag en ik heb haar verteld over de Pfiff en ze heeft het nagevraagd maar de verkoper zegt dat het helemaal geen goedkoop Pfiff zadel is maar een wintec cair die vrijwel op elk paard en pony past en die lucht heeft in de kussens en zitvlak en waar je benen rusten........... van zeer goede kwaliteit.

Het lijkt inderdaad sprekend op het Pfiff zadel en ik ga er dan vanuit dat die verkoper niet helemaal eerlijk is inderdaad? Weten jullie zeker dat het zadel zeker geen wintec is? En wat moet ik er mee want de verkoper zit op bokt om meerdere slachtoffers te verkomen want lijkt mij dat het niet mag op bokt zulke naaierij..

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:13

100% zeker GEEN Wintec. Niet intrappen hoor!! Even melding maken van de persoon die je dit zadel probeert te verkopen ;) .

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:45

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:49

Foto uit de OP is absoluut geen Wintec. Het merkje hoort op de lusjes van de stijgbeugelriemen te staan.
Daarnaast werkt Wintec niet met de materialen die je in de OP ziet en ook de randjes van het zadel kloppen niet met de randjes van een Wintec. Heb 7 jaar lang Wintecs gehad, en dit is dus absoluut geen Wintec.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:32

ga met iedereen mee! trap er NIET in

TAFFI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:28

hoi hoi allemaal

ik kom hier ook even op in vallen

ik verkoop het zadel alleen word er niet eerlijk gehandeld ik heb duidelijk aangegeven in de pb berichtjes dat dit om een vergelijkbaar wintec cair zadel gaat,en het niet een wintec cair is.
ik hou dit zadel al langer dan een week vast omdat ze het graag wou hebben.
dit is ook geen Pfiff zadel.maar van een ander duits merk dit zadel komt uiit duitsland.
en iedereen weet dat wintec een embleem op de lus van de stijgbeugelriemen heeft.
heb zelf ook wintecs gehad voor de verkoop,maar dit zadel is vergelijkbaar als de wintec cair
als diegene ook eerlijk is met het zeggen dat het een vergelijkbaar wintec zadel is nee het zou een wintec zadel zijn.
maar ja we kunnen er lang over doorpraten heeft toch geen zin.
maar vind het wel belangrijk dat ik er even op in spring

groetjesssss

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 09:41

Citaat:
dit is ook geen Pfiff zadel.maar van een ander duits merk dit zadel komt uiit duitsland.

En welk merk is het dan want hij lijkt wel verdacht veel op de pfiff?

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 10:56

Ik heb het topic gevonden ik zal het zadel eigenlijk overkopen en Taffi ik denk niet dat je helemaal eerlijk bent ondanks dat je het zadel een aantal dagen voor mij hebt vastgehouden. Daar heb ik ook niets over te klagen maar als je zegt dat het om een Wintec Cair gaat ipv een Pfiff dan klopt het dus niet. En je hebt mij toen ik het vroeg ook nogmaals gezegt dat het om een WINTEC CAIR gaat en geen Pfiff.

Als het goed is mag je geen bericht plaatsen in het topic en ik wil je ook niet zwart gaan maken maar als ik er een aantal stukjes uitpak;

''dit is absoluut geen Pfiff zadel!!!''

''maar even nog voor de duidelijkheid dit is dus geen Pfiff zadel
maar een wintec cair.''

Maargoed we kunnen er verder hoog of laag om springen.. ik neem dan vanaf nu afstand van de aankoop en vind het jammer dat het zo is gegaan.