ik weet dat er al meer topics zijn over veiligheidsbeugels, maar ik heb mijn vraag nog niet kunnen vinden.
Ik heb een tijd geleden kwik out stijgbeugels gekocht.
En ik ben er eigenlijk ontzettend ontevreden over, sterker nog .. ze liggen nu in de vuilnisbak
Ze piepten, nou daar kon ik nog wel mee leven
maar daarnaast liet iedere keer het anti-slip los. En nu schoot ik vanmorgen constant door de beugel in, gewoon door het constant moeten olieen op advies van verkooppunt. Niet bepaald veilig dus. Ik zat constan in onbalans met die beugels.Maar, tot zover de kwik outs, die heb ik dus al afgeschreven. Ik vroeg me af welke bokkers ervaring hebben met open stijgbeugels. Dat ze 90 euro kosten heb ik er wel voor over, als het een goed product is. Mijn kwik outs waren ook 80 euro en dus een hoop weg gegooid geld!
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen of andere tips.
Groetjes Maartje
Ze piepen ook niet en geen last met doorschuiven.

ik was eigenlijk alweer vrij overtuigd, maar al die reacties brengen me weer een beetje aan het twijfelen. Wat zijn je eigen ervaringen ermee?
De mensen die de beugels zelf wel hebben lijken stuk voor stuk positief te zijn.
(moet je wel open kant binnen doen, aan de buitenkant raak je ze denk gauw kwijt met gekke sprongen)
deze zijn van mountain horse