ik zou graag willen weten welke dekens jullie geschikt vinden:
mijn paard gaat op pensionstalling, waar ze in de winter soms los in de binnenbak mogen. dit doen de eigenaren. welke staldekens zijn hiervoor geschikt. of kan je dan beter een waterdichte deken nemen. is niet zo dat de bak echt heel nat is, maar soms wel iets. neem aan dat niet alle staldekens hier goed tegen kunnen.
en deken afdoen voordat ze in de bak is geen optie omdat er niet altijd tijd voor is om dekes af en daarna weer op te doen.
Caira
Geplaatst: 15-10-11 16:40
met welke deken staat hij dan overdag buiten? Kunnen ze die deken dan niet even opdoen?
Suzanne F.
Geplaatst: 15-10-11 16:46
Een waterdichte deken nemen. Daar kunnen ze prima mee op stal staan en lekker mee rollen en ook nog buiten staan.
ah, ik zat ook een beetje met deze vraag. mijn paarden staan bij mn ouders en ik woon te ver weg om ff langs te komen en dekentje te wisselen als ze naar binnen of naar buiten worden gezet en ik vind ook niet dat mijn ouders dat hoeven te doen (ze doen al genoeg). We zetten zij mn paarden binnen en buiten. Maar zo'n waterdichte deken, gaat dat niet zweten voor het paard omdat het water, dus ook vocht tegenhoudt?