tekna stijgbeugelriemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

tekna stijgbeugelriemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 21:54

ik heb met mijn domme kop tekna stijgbeugelriemen besteld, in de veronderstelling dat ik ze kon gebruiken op mijn boomloze zadel (dacht dat het T-beugelriemen waren)
helaas is de bovenste lus voor op de stijgbeugelhaak te schuiven niet met een klipje, maar dichtgenaaid.
zouden die op de een of andere manier aanpasbaar zijn om op mijn london te gebruiken?

pmarena

Re: tekna stijgbeugelriemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:21

Openmaken en weer vaststikken rondom de beugelophanging , of aan de achterzijde ook een T-zetten....maar waar haal je die vandaan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:33

Ik ben bang/ ik denk dat dat niet gaat lukken (openmaken en vaststikken), ik heb ook beugelriemen van tekna en deze zijn namelijk niet van leer, maar een soort rubber, nep leer. Hele fijne beugelriemen, maar ze ogen me minder bewerkbaar als echt leer.

Ik denk vragen of je het terug kan sturen of verkopen op bokt of elders, heb je hier speciale beugels voor nodig?

succes

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:48

Nouja , wat het ook is , stiksel loshalen en in dezelfde gaatjes weer nieuw stiksel dat kan eigenlijk altijd natuurlijk ;)