Waarde Wintec zadeL

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

Waarde Wintec zadeL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 19:28

Ik wil een Wintec 2000 veelzijdigheidszadel verkopen. Het zadel ziet er werkelijk nog prima uit! Het suède is nog netjes, niet verkleurd en ook nog niet heel erg afgesleten. Het heeft geen luchtvulling, maar gewoon ouderwets zeg maar. Het zadel is ongeveer 10 jaar oud, maar...heeft ook zeker 4 jaar (netjes!!) in de schuur gehangen.

Maar goed, er was iemand die dit zadel wel wilde overnemen. Ik vroeg er € 120,00, wat ze te veel vind. ik had mijn prijs vastgesteld aan de hand van de nieuwprijs, jaren gebruikt, toestand van het zadel en de prijzen die ik op marktplaats zag bij soortgelijke zadels.

Dus: wat is wel een reële vraagprijs? Ik heb helaas geen foto's en het zadel is al in gebruik bij de "koper"

Anoniem

Re: Waarde Wintec zadeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:54

100 euro is een prima vp hoor!

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 20:21

ik heb er 150euro voor betaald 2ehands.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 21:24

@jameysaktje: hoe oud was dat zadel?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 07:23

Als die er echt netjes uitziet en ze wil er geen 120 voor geven zou ze hem vandaag nog terug mogen geven , dan wordt er niet meer op gereden ook :P

Is een hele nette prijs en daarvoor raak je hem wel kwijt aan iemand die minder vrekkig is :j

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:30

Prima prijs hoor! Zeker niet veel. Heeft het zadel wel verstelbare boom?
En hoe zijn de singelstoten?

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 10:52

Ik heb m'n zadeltje maar weer opgehaald, we konden het niet eens worden over de prijs. Jammere is wel dat zij er op gereden heeft met leren beugelriemen, die veel dikker zijn dan de Wintec riemen. Hierdoor is het zweetblad nu wel extra beschadigd bovenin, zeg maar waar je ze aan je zadel klikt. Maar goed, eigen schuld, had ik maar eerdere terug moeten vragen.

Elamor: het is een verstelbare boom, en daar zat het hem ook een beetje in. De boom die er nu in zit was voor haar paard te breed. Ze wilde dan eigenlijk dat ik de kosten van een andere boom op mij zou nemen. De singelstoten zijn nog in prima staat, net als de stof (lepel).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:59

Britty schreef:
Ik heb m'n zadeltje maar weer opgehaald, we konden het niet eens worden over de prijs. Jammere is wel dat zij er op gereden heeft met leren beugelriemen, die veel dikker zijn dan de Wintec riemen. Hierdoor is het zweetblad nu wel extra beschadigd bovenin, zeg maar waar je ze aan je zadel klikt. Maar goed, eigen schuld, had ik maar eerdere terug moeten vragen.

Elamor: het is een verstelbare boom, en daar zat het hem ook een beetje in. De boom die er nu in zit was voor haar paard te breed. Ze wilde dan eigenlijk dat ik de kosten van een andere boom op mij zou nemen. De singelstoten zijn nog in prima staat, net als de stof (lepel).

Een nieuw boom is 10-20 euro, Als dat er niet eens van af kan.. Dan is ze misschien beter af zonder paard..

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 11:02

Nou daar kwam het wel op neer. Een nieuwe boom kost € 20,- en ze wilde dus eigenlijk dat ik minimaal € 20,- zou zakken in prijs. Nu is het mij ook niet om € 20,- te doen, nu is het gewoon een principe kwestie

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:19

Britty schreef:

Nou dat zou ik echt niet doen hoor! Vind de prijs heel netjes voor deze staat. Die verkoop je makkelijk! :)

laResidence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:22

Britty schreef:
Nou daar kwam het wel op neer. Een nieuwe boom kost € 20,- en ze wilde dus eigenlijk dat ik minimaal € 20,- zou zakken in prijs. Nu is het mij ook niet om € 20,- te doen, nu is het gewoon een principe kwestie

Ik had hem haar voor € 100 gegund.
in de handel moet je niet al te principieel zijn ;)

LouanneLoua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 15:24

Ik vind 120 dan een prima vraagprijs :)

heb voor de mijne toen 60 euro betaald en dat was erg veel geluk hebben, haha.

Maar ik vind 120 prima prijs

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 15:27

120 is een prima prijs hoor, de koopster klinkt een beetje als iemand die voor een duppie op de eerste rang wil zitten, komt vast wel iemand die het wel gewoon betalen wil

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 16:19

Degene die hem leende had ook gewoon de TS de 120 euro kunnen gunnen , ze heeft het zadel wel nog mogen lenen ook en het is een nette prijs.

Goed gehandeld hoor dat je hem teruggehaald hebt !