Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AxS136 schreef:Nee, het elasiek is er voor dat mocht je vallen.En je voet blijft haken dat ze los schieten.
En je hebt ze ook in luxere versie,zonder elasiek.Maar waar de zijkant wel van open klapt.
Je hebt wel verende stijgbeugels.Heb ik ook,wat een uitvinding!Maar ik kon ze toen ook niet met openklapbare zijkant vinden.
Zo heb ik ook (alleen dan mountain horse veiligheidsbeugels met gpg adapters) je hebt ook GPG verende beugels met veiligheidsboog
MelanieB schreef:AxS136 schreef:Nee, het elasiek is er voor dat mocht je vallen.En je voet blijft haken dat ze los schieten.
En je hebt ze ook in luxere versie,zonder elasiek.Maar waar de zijkant wel van open klapt.
Je hebt wel verende stijgbeugels.Heb ik ook,wat een uitvinding!Maar ik kon ze toen ook niet met openklapbare zijkant vinden.
Pak een stel kwik outs, en hang er GPG adapters aan, tadaaa.Zo heb ik ook (alleen dan mountain horse veiligheidsbeugels met gpg adapters) je hebt ook GPG verende beugels met veiligheidsboog
Voor dressuur heb ik kwik outs