Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:als ik naar haar profielfoto kijk springte ze en dan zou ik die sperriem er echt niet uithalen hoor.
z'n kneveltrens daar mag je volgesmij helemaal niet mee dressuuren heb ze iniedergeval nog nooir gezien

Het plekje is dus waar de lijn naar toe gaat.. En washandje is ook goede tip! Overigens zou de sperriem er prima afkunnen als ik nog met gewone neusriem, toen ik nog met gewone neusriem reed, deed ik die er ook altijd af toen hij wondjes had, gaat prima! Citaat:Nou, dan zou ik de regelementen maar eens checken. Daar mag je gewoon mee starten.
Het is een heel vriendelijk bit omdat je die niet door de mond KAN trekken.

_horselovee_ schreef:Citaat:Nou, dan zou ik de regelementen maar eens checken. Daar mag je gewoon mee starten.
Het is een heel vriendelijk bit omdat je die niet door de mond KAN trekken.
uhmm, hier ben ik het dus niet mee eens..
in Frankrijk reed ik op een paard, die had ook zo'n bit. had eerst echt niet door dat dat bit zo scherp was, en ik hem pijn deed. heb nog wel een foto:
geen commentaar dat ik in zn mond trek, daar ben ik zelf ook wel achter gekomen. en had het toen echt neit door.