voor gewoon standfoto's kan het geen kwaad denk ik als je de stang teugel gewoon los laat. voor het rijden zou ik het niet doen, tenzij je al een aantal lessen er mee hebt gehad.
verder ga ik mee met H_Nalanta
Tammy_
Geplaatst: 06-10-11 15:44
Zou het niet doen, zeker als jij en je paard er geen ervaring mee hebben. snap sowieso het hele met-stang-en-trens-op-de-foto-terwijl-paard-niet-op-dat-niveau-loopt gebeuren niet, maar dat ligt vast aan mij.
Ik zou persoonlijk geen foto van mijn paard willen in een harnachement waar het normaal niet mee loopt, maar dat ben ik. Voor een standfoto kan het wel, als je de stang helemaal los laat hangen. Bedenk wel dat niet ieder paard blij wordt van een mond vol met ijzer, en het dus best kan zijn dat je paard er de eerste keer niet echt ontspannen op staat. Ik zou het dus niet voor de eerste keer proberen tijdens een shoot...
Paard zal het sowieso niet fijn vinden dus denk dat je beter met een gewoon trensje op de foto kan. Als je het toch wilt dan inderdaad eerst je paard er een paar keer aan laten wennen, anders staat hij alleen maar met de mond open op de foto van het smakken.