hoofdstel vantiaggio grazioso, ervaringen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dym_whis2

hoofdstel vantiaggio grazioso, ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 20:07

hallo,

Hebben mensen met het rondgenaaide hoofdstel van vantiaggio grazioso ervaringen het is diegene gemaakt van engels leder en kost 235 euro, ik wil graag weten voordat ik hem koop of het goede kwaliteit is enz.

het is dit hoofdstel (je mag hem ook aanbieden als je er eentje te koop heb in het zwart, cob)
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... leder?N=15

ik hoor graag jullie reacties, meningen hierover

Anoniem

Re: hoofdstel vantiaggio grazioso, ervaringen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:20

Ik heb van verschillende kanten begrepen dat de kwaliteit nogal tegenvalt, dus of het een aanrader is weet ik niet.

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 16:19

ook die duurdere of alleen die van 165 euro

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:20

Ik heb dit hoofdstel en vind het gewoon een fijn hoofdstel. Maar de teugels die erbij zitten vind ik niet echt super. het zijn wel fijne teugels maar ze worden heel snel lelijk. ik heb dat gemeld bij ooteman en kreeg wel nieuwe maar dat vind ik wat minder aan het hoofdstel maar verder wel een aanrader!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:02

Ik heb die van 165 euro gehad en vond hem niet mooi in elkaar zitten en het leer daarvan niet mooi. Dat laatste zal bij de duurdere vast wel beter zijn. De teugels vond ik afschuwelijk, zowel om mee te rijden als hoe ze eruit zien