Iemand ervaring met..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

addy<3

Iemand ervaring met..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 17:03

De volgende producten:

Rapide leder dressing
Afbeelding

Menhandschoenen profi-marathon van Letty's design
Afbeelding

Scheerapparaat constanta rodeo
Afbeelding

Alle 3 de producten heb ik net nieuw en ik wil graag weten hoe het andere mensen bevalt.

Heb de leder dressing net nieuw gekocht, vind het super fijne :D Het leer word er lekker soepel en zacht van en het is echt super zuinig in gebruik. Heb mn hele tuig er al mee gedaan en er is amper wat uit.

De menhandschoenen heb ik ook net nieuw sinds vandaag, had altijd al een paar leren menhandschoenen maar die vond ik enorm dik en de vingers zijn te lang. En deze nieuwe zitten heel fijn, dun en super stroef. Dus denk dat ik straks niks anders meer wil :D

En het scheerapparaat heb ik laatst gebruikt, hij is nieuw maar hij werd bij mij echt heel erg snel en ook heel erg heet. Weet niet of dat normaal is dus daarom ben ik benieuwd of meer mensen dit probleem hebben gehad. Heb vorig jaar met een andere, wel zelfde merk en type mn pony geschoren en had er toen geen last van.

Akecheta

Re: Iemand ervaring met..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:37

Die lederdressing gebruik ik ook. Superspul. Niet vet en voedt het leer goed.

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 17:49

Ja dat vind ik ook :D Het is echt super zuinig in gebruik, vind ik ook niet geheel onbelangrijk.
Heb ook wel van die dingen gehad 1x je tuig ermee schoonmaken/vetten en halve fles is leeg.

Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:53

Ik gebruik de lederdressing ook, superspul! alleen voor mijn lichtbruine tuig gebruik ik het niet want dan vlekt het teveel. Die handschoenen zien er wel comfortabel uit, maar ze zijn wel duur!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:03

Oepsie ik lees dat het vlekt op bruin? Ik ga een donkerbruin zadel kopen. Enig idee of dat wel goed gaat?

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 22:52

Ja op bruin kan het nog wel gaan vlekken denk ik. Het enige nadeeltje dat ik ondervonden heb is dat er soms wat tussen de stiksels gaat zitten wat wit is als ik aant poetsen ben. Ik weet eigenlijk niet of het ook wit blijft als t ingetrokken is want ben elke keer als ik het zag harder aan het poetsen gegaan :D Heb namelijk heel vaak gehad met van dat rare lederspul dat alles helemaal wit uitslaat en alles wit tussen de stiksels blijft zitten en je t er amper tussen uit krijgt.
De handschoenen zijn wel duur ja maar als je de kwaliteit voelt! Zulk super zacht leder, het witte gedeelte is ook echt super stroef en nog dunner dan het bruine. Ik heb altijd met die dikke handschoenen dat je amper gevoel hebt, rijd helemaal niet fijn. Deze zijn lekker dun :D En het is een aankoop die je waarschijnlijk maar 1x doet. Heb ook nog een andere variant van dat merk, soort synthetisch spul. Die zijn nog dunner, dan voel je al helemaal niet dat je handschoenen aan hebt en toch heb je super veel grip. Daar rijd ik heel vaak mee maar je ziet nog helemaal geen gebruikssporen terwijl ik eerder die goedkopere handschoentjes al doorgesleten had. Die zijn dan ook 30 euro dus dat is te doen :D

Gooya, je kunt het altijd op een onopvallende plek uitproberen. Onder t zweetblad ofzo.

kwpener

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 06:16

ik met de lederdressing van rapide super spul :j zuinig in gebruik :)) trekt snel in +:)+ en geeft geen zwart af als je met je witte rijbroek eropzit :D

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 06:24

Heb de constanta gehad, type paard. geen idee of die te vergelijken is met de rodeo. Heb 'm na 1 keer gebruik weer verkocht. Te zwaar (daardoor onhandig) en te veel lawaai.

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-11 22:26

Oh nee ik vind de constanta rodeo niet zwaar, heb wel met zwaardere scheerapparaten gewerkt. Deze is best nog wel licht. En lawaai valt ook nog heel erg mee, vind m nog best stil :D

Sellina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:28

De lederdressing werkt idd top!! +:)+

kianzzz1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 18:16

Lederdressing is prima spul!