Iemand ervaring met een Profi-Rider hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AniqueN

Iemand ervaring met een Profi-Rider hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 07:14

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een beetje een betaalbaar hoofdstel, en kwam een Profi-Rider hoofdstel tegen.
Is er iemand die een hoofstel van dit merk heeft? Wat is de kwaliteit van het hoofdstel (waar kan ik het mee vergelijken)? Blijft het een beetje goed?
Ook ben ik benieuwd hoe de maten van het hoofdstel uitvallen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door AniqueN op 03-10-11 07:18, in het totaal 1 keer bewerkt

DiamondHorse

Re: Iemnd ervaring met een Profi-Rider hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:18

Ik heb meerdere spullen van profi en mij bevalt het prima, de prijs kwaliteit verhouding is echt super!!

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:03

Ik heb een Profi-Rider hoofdstel, gekocht bij Paashaas hier op bokt.
Heb hem nu een klein jaartje en ben tot nog toe super tevreden! Mooi soepel leer, netjes afgewerkt. Kwaliteit is tot nog toe super, na een poetsbeurtje ziet het er nog steeds echt als nieuw uit. En de anti-slip teugels die erbij zitten zijn echt super fijn. Ik krijg werkelijk van alle teugels blaren, maar met deze kan ik probleemloos zonder handschoenen rijden en ze glijden totaal niet uit je handen. Ideaal!
Ikzelf vind de leerkwaliteit te vergelijken met bv. Kieffer. Al is het wel een ander soort leer. Wat ik van Kieffer heb gehad had minder glans.
Qua maat valt hij normaal. Kieffer vind ik bv. zelf erg groot vallen, daar paste een full niet van en van Profi-Rider wel. Maar qua halsters ed. draagt hij ook altijd full.

Twee kennissen/vrienden hebben het hoofdstel ook en zijn er ook erg enthousiast over. Bij Paashaas op bokt kun je trouwens de maten opvragen van het hoofdstel per maat. Als je een hoofdstel hebt die goed afgesteld staat kun je opmeten welke lengte je nodig hebt en vergelijken, zo heb ik het ook gedaan en het kwam echt precies uit.

Een hoofdstel dat zijn geld dik waard is. Voor dat geld kan ik echt geen ander hoofdstel vinden van deze kwaliteit. (Uitgaande van de prijs die ik ervoor betaald heb.)

Hier nog een foto'tje van het hoofdstel:
Afbeelding
In mijn profiel zijn nog wel wat meer foto's te vinden waar hij t hoofdstel om heeft, alleen zijn die vaak van wat verder af.
(Was sowieso niet makkelijk een goede foto te vinden waar het hoofdstel goed op staat, meestal als hij in stilstand wordt gefotografeerd staat hij zo op de foto: http://i106.photobucket.com/albums/m246 ... G_1677.jpg :+ )

Edit: Vergeten te vermelden. Ik heb de bakstukken vervangen voor andere met blinde sluitingen, die had ik nog liggen en vond ik mooier. Dus op de foto zie je niet helemaal het orginele hoofdstel.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 07:09

Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik heb het hoofdstel inderdaad ook gezien bij Paashaas hier op bokt. Mijn paard zit altijd tussen cob en full in, heel irritant haha. Ik heb de maten nu gevraagd, ben benieuwd.
Bedankt in ieder geval!
(En wat een gaaf paard zeg!)

DiamondHorse

Re: Iemand ervaring met een Profi-Rider hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 07:28

Heb ook al meerdere spullen bij Paashaas hier op Bokt besteld, nogmaals :D goede spullen en dito levering!