Ik gebruik al zolang ik me kan herinneren eskadron flexi-soft peesbeschermers, en heb ook een tijdje gebruik gemaakt van Veradus pro classic's. Beiden enorm fijn in gebruik, maar sluiten gewoon niet zo lekker aan op de beentjes van mijn huidige paard (Friese kruising, 1.53 hoog). Ik zoek dus een alternatief...
We maken veel kilometers buiten en rijden soms ook onder behoorlijk heftige omstandigheden. Het is dan ook belangrijk dat de nieuwe kappen comfortabel zitten, ademen en stevig blijven zitten ook als we door een modderpoel crossen of vacuüm worden gezogen.
Wie kan er met ons mee denken? Voor de gouden tip heb ik geen budget, comfort voor het paard heeft echt mijn prioriteit.
mischien cross beschermers van eskadron(???) die ludger beerbaum toen had 'gemaakt/ontworpen' (zijn naam staat er inieder ge val op bij mijn kappen ik ga ff kijken watvoor het zijn op internet
Pinda_Dipje
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-11 11:50
Ik denk persoonlijk niet dat de cross beschermers van eskadron heel veel anders zijn qua pasvorm als de flexi-softs. Die sluiten gewoonweg niet mooi genoeg aan waardoor de ventilatie minimaal is.