Ik wil graag mijn zadelkast zelf gaan maken. De kast wordt zo'n 1.40m breed, 70 cm. diep en 2.00m hoog. Flinke kast dus. Ik vroeg me af wat jullie ontwerp zou zijn voor zo'n kast. De volgende elementen zouden er in moeten komen: * Minimaal 3 zadelhouders * Minimaal 2 hoofdstelsteunen * Extra haken voor longeertouw, halster, etc * Lades / planken * Houders voor laarzen / peesbeschermers * Poetskist op plank * Dekenrek / dekjesrek * Haakje voor bodyprotector * Buis oid voor zwepen
Welke onderdelen mis ik nu nog? Wat hebben jullie voor handigheden in je kast wat ik nog niet heb genoemd? Op welke manier zou jij je kast ontwerpen en welk materiaal zou je ervoor gebruiken? Niets is te gek! Liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik hoor heeeeel graag jullie reacties en ideeën!! Dus als je dit gelezen hebt, graag reageren. Alvast bedankt!
ik heb zelf ook een zadelkast laten maken. die van mij is 2m breed, 1.60 hoog (omdat ik klein ben) en 70 cm diep. ik heb aan beide kanten de een grote opening waar ik links 2 zadels heb hangen en rechts 1. daaronder kan ik de dekjes hangen. heb er een plank boven voor mijn dekens en daartussen allemaal plankjes voor vanalles. ook heb ik veel haken waar ik meer spullen aan kan hangen. het enige wat ik nu mis is iets om mijn longeersingel op te hangen dus die hangt vaak over mijn dekjes.
Goede sloten, pianoscharnieren om inbreken moeilijker te maken Iets van een whiteboard voor eventuele verzorgsters
123321
Geplaatst: 03-10-11 09:19
Ik zou bovenin een plank maken, daaronder 2 zadelsteunen naast elkaar, daaronder een zadelsteun en dekjes droogrek. Onderin nog een plank of lades en aan je deur hoofdstelhaken