waarom geen leuke hoofdstellen maat shet/welsh??? en BIT??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lammelanne

waarom geen leuke hoofdstellen maat shet/welsh??? en BIT??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-11 12:25

nou om een lang verhaal kort te maken. ik ben nou al verschillende winkels langs geweest en ze hebben daar zulke mooie spullen!! MÁÁÁÁRRRR
nooit in de kleine maatjes!! |o
ik heb een 2,5 jarige welsh van 1,20 en hij heeft een klein hoofdje die maat shetlander enkel past. Heb ik laatst een hoofdstelletje gekocht, maar dat is gewoon karton leer, super stug ondanks dat ik het al erg vaak heb ingevet.

tevens een bitje maat 10,5 is onmogelijk om hier een dubbel gebroken bitje te vinden en dan het liefst een bustrens!

Waar hebben jullie je spulletjes vandaan? en dan gaat het ook om kwaliteit en duurzaamheid. ik heb liever dat iets iets duurder is en er langer mee doe, dan dat ik ieder jaar een nieuw iets moet kopen.

even ter verduidelijking hij wordt nog niet bereden of beleerd of iets dergelijks, dus dit is puur voor het vooruit kijken.

Celine1996

Re: waarom geen leuke hoofdstellen maat shet/welsh??? en BIT??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 13:18

Ik koop bij een andere winkel maar wel van de zelfde eigenaar vaak spullen en die bevallen mij. Maar ik heb geen ervaring met deze winkel volgens mij gewoon hetzelfde in kleine maten maar ik weet het niet...
http://www.de-shetlandhoek.nl/
hoop dat je er wat aan hebt

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 16:38

Ik heb zelf voornamelijk maat shet, maar de ene maat shet is niet de andere. sommige onderdelen passen weer minder, soms heb ik bv dat de neusriem te groot of te klein is, of de frontriem te klein. Idd weinig mooie hoofdstelletjes in die maat. Het kieffer hoofdstelletje wil ik wel nog een keer proberen mss.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 20:27

Ik heb een supermooi hoofdstel hoor... V-frontriem met diamantjes ;)

lammelanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 06:44

ja maar waar haal je redelijke kwaliteit vandaan? want ik heb een gewrichtsprobleem in mijn handen, dus voor mij moet het soepel zijn om dicht te doen.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:08

Kieffer Junior is een leuk minihoofdstelletje :)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:15

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:18

Zooo herkenbaar dit :+ Heb dat dus ook met halsters, wat een verschrikking! Die van mij heeft zo'n smal neusje dat zelfs de neusriem van zn showhoofdstel (maat a/b-pony, gekocht bij de webwinkel van een welsh-a-fokker!) te groot is :')
Ik ga dit topic iig even onthouden voor de links, binnenkort ook hoofdstel aanschaffen :)

lexie2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:35

Ik heb vroeger ook eens een keer zo'n hoofdstelletje gehad en die heb ik in de zonnebloemolie gelegd een hele nacht lang!! Gewoon in een emmer..
Dat heeft goed geholpen en was toen wel redelijk zacht geworden. Misschien moet je t s proberen?? :j
En verder is er best veel te krijgen in bovenstaande webshops

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 13:20