Trust Tetris deken -> ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manon_lin

Trust Tetris deken -> ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 11:57

Heeft er iemand ervaring met de Trust Tetris deken? Ik kwam deze tegen op de website van de Paardendrogist http://www.paardendrogist.nl/product/156/160/trust_tetris_outdoor_medium/116417/. Verder heb ik deze site gevonden http://www.trustequestrian.eu/NL/dekens.

Gezien mijn paard een hoge schoft heeft en altijd jeuk net daar waar de deken het meeste steunt lijken deze dekens mij een mooie oplossing. Ik kon hem iig nog niet en ben erg benieuwd of er mensen zijn die me meer kunnen vertellen hierover. Pasvorm, ligging, etc...

Alvast bedankt :)

Anoniem

Re: Trust Tetris deken -> ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 11:58

Super mooie goede dekens! :j Erg goed tegen drukkingen van de deken op de schoft.

lisch

Re: Trust Tetris deken -> ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:08

ik heb 1 met hoge schoft en weke rug en gebruik al enige tijd horseware dekens (amigo,rambo)en ben zeer tevreden :j geen ervaring met deze deken..

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 21:18

Bedankt voor jullie reacties :) . Iemand meer nog met ervaring met deze dekens?
Laatst bijgewerkt door manon_lin op 25-09-11 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:19

Ik denk het niet omdat ze nu net uitkomen. ;)

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-11 21:23

skippy1 schreef:
Ik denk het niet omdat ze nu net uitkomen. ;)

Dat dacht ik in eerste instantie ook gezien ik er nog nooit van gehoord had, maar vond via de zoekfunctie hier op Bokt een advertentie van iemand die een deken van dit merk tweedehands aanbood. Die advertentie was van eind vorig jaar. Vandaar dat ik dacht dat deze dekens al langer bestaan maar ik ze gewoon nog niet eerder was tegengekomen ;) . Iig bedankt!