Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is meestal alleen nodig met elastieke bandages zodat dat je niet te strak bandageerd
Ik bandageer wel goed (toen ik klein was al geleert) en zoizo doe ik ze niet heel vaak om, idd omdat ik te lui ben om elke keer 4 benen te doen haha
Hyposjuhhh schreef:Quinta, in de zomer heb ik toch altijd minder schaafwondjes etc. dan in de winter als ik lange mouwen aan heb.
Als je pony zich lichtjes aantikt kan het dus wel helpen. Strijklappen zijn idd makkelijker voor elke dag. Onderlappen moet eigenlijk wel, ook onder fleece, maar als je zo heel af en toe eens bandageert kan het geen kwaad zonder onderlappen (als je tenminste fatsoenlijk bandageert).
x_Quinta_x schreef:Bandages om pijn bij aantikken te verminderen is al even dom als met een hamer op je vingers slaan, maar der eerst wel een theedoek onderleggen.
.Hyposjuhhh schreef:Quinta, in de zomer heb ik toch altijd minder schaafwondjes etc. dan in de winter als ik lange mouwen aan heb.
Als je pony zich lichtjes aantikt kan het dus wel helpen. Strijklappen zijn idd makkelijker voor elke dag. Onderlappen moet eigenlijk wel, ook onder fleece, maar als je zo heel af en toe eens bandageert kan het geen kwaad zonder onderlappen (als je tenminste fatsoenlijk bandageert).
x_Quinta_x schreef:Hyposjuhhh schreef:Quinta, in de zomer heb ik toch altijd minder schaafwondjes etc. dan in de winter als ik lange mouwen aan heb.
En als jij dan eens van iets een boks tegen je mouw krijgt, dan zal het alsnog pijn doen zonder dat er iets aan je arm te zien zal zijn.
hij gaat alleen met zijn benen langs elkaar