Tobacco Hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Makafali

Tobacco Hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 11:39

Hallo bokt- ers :)
Ikzelf rij nu al een tijdje met Tobacco zadel's ( ook wel cognac? genoemd)
Nu kan ik eigenlijk nooit slagen bij de ruitersportzaak. Het enige wat ze aanbieden in die kleur zijn hoofdstellen met een Mexicaanse neusriem! Nu heb ik gisteren via Google op deze site uitgekomen en een heel mooi hoofdstel van een andere Bokter over kunnen kopen, maar ik zou ook graag een Stang En Trens willen kopen op de korte termijn.
Wie zou voor mij een tip kunnen hebben?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 11:43

Seven

Re: Tobacco Hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:30

Tobacco is vreselijk moeilijk te vinden in een dressuur model, zelf heb ik er 1 van hooks.

Cognac is wat geler dan tobacco wat weer wat roder oogt.

Bij döbert kan je een stang en trens bestellen in de kleur tan die is licht gekleurd maar is met vet wel veel meer op te halen kwa kleur

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:31

Van Stubben hebben ze ze ook :)

Seven

Re: Tobacco Hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:41

ja klopt maar geen bredere neusriem, misschien dat die besteld kan worden maar ze deden er bij mij vreselijk lastig over :D

tisby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 13:46

Bij Agradi heb ik wel hoofdstellen gezien in die kleur! Of het is wat je zoekt weet ik natuurlijk niet.. maar mijn stalgehootje had ook die kleur tuig, vandaar dat ik het weet. Oja, hier hebben ze het ook: http://www.xcellentrider.com/index.php? ... cts_id=268 Ik heb dit hoofdstel in het zwart, maar in het lichtbruin is hij hetzelfde als de tobacco / cognac kleur! (stalgenoot had die) Sorry dat is geen stang en trens.... ;(