Iemand enige idee wat voor 'soort' western zadel dit is?

Het merk moet ik even opsnorren maar het was wel een bekend merk en hij komt uit Canada.
Groetjes
PS : Eventueel iemand een bijpassend hoofdstel te koop?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MelisXFeikje schreef:Wranglerbutt schreef:Afgaande op de slecht passende en gestanste 'tooling' is dit zadel IMO niet veel soeps.
Het is ook nog eens veel te lang voor de pony waar het op ligt.
Raar, mijn instructeur zij dat ie wel pasteMaar dit is mijn vraag ook niet?
Wranglerbutt schreef:Afgaande op de slecht passende en gestanste 'tooling' is dit zadel IMO niet veel soeps.
Het is ook nog eens veel te lang voor de pony waar het op ligt.
Maar dit is mijn vraag ook niet?[/quote]
DubbelDun schreef:Waarom denk je dat een instructeur verstand heeft van het passen van zadels?? Hebben die röntgen-ogen??
Verder zit er op je zadel geen cinchholder, dus lijkt het me wat moeilijk dat daar een merk op staat.
Mocht het op een andere plek staan dan zou je hier een foto kunnen plaatsen. Misschien dat iemand het merk dan herkent.
DubbelDun schreef:Ik zeg niet dat het ronduit slecht is, maar het toont ook niet direkt als een goed/duur kwaliteitszadel.
Het ontbreken van de keeper/cinch-holder is daar een voorbeeld van, de tooling is een 2e.
Niet aanvallend bedoeld maar niet iedereen heeft veel geld, ik wil altijd wat overhouden voor als ie wat krijgt, en aangezien ik net begonnen ben vond ik dat ik niet meteen een amazing kwaliteits zadel moest kopen. Dat gebeurt binnenkort wel , maar ik verwachte ook niet dat dit een 2000 euro zadel is
ik was gewoon benieuwd naar wat voor ding het was
MelisXFeikje schreef:DubbelDun schreef:Ik zeg niet dat het ronduit slecht is, maar het toont ook niet direkt als een goed/duur kwaliteitszadel.
Het ontbreken van de keeper/cinch-holder is daar een voorbeeld van, de tooling is een 2e.
Moet iedereen een duur zadel hebben da?Niet aanvallend bedoeld maar niet iedereen heeft veel geld, ik wil altijd wat overhouden voor als ie wat krijgt, en aangezien ik net begonnen ben vond ik dat ik niet meteen een amazing kwaliteits zadel moest kopen. Dat gebeurt binnenkort wel , maar ik verwachte ook niet dat dit een 2000 euro zadel is
MelisXFeikje schreef:DubbelDun schreef:Ik zeg niet dat het ronduit slecht is, maar het toont ook niet direkt als een goed/duur kwaliteitszadel.
Moet iedereen een duur zadel hebben da?Niet aanvallend bedoeld maar niet iedereen heeft veel geld, ik wil altijd wat overhouden voor als ie wat krijgt, en aangezien ik net begonnen ben vond ik dat ik niet meteen een amazing kwaliteits zadel moest kopen. Dat gebeurt binnenkort wel , maar ik verwachte ook niet dat dit een 2000 euro zadel is
)