Ik zoek een halsring maar ik vind nog niet echt iets naar mijn zin. Die van FRA vind ik erg aan de prijs voor wat je krijgt, en een andere mooie heb ik eigenlijk nog niet gevonden.
Ik zoek een ring met bij voorkeur een harde kern, bij voorkeur iets dikker. De halsringen van dun koord vind ik dus eigenlijk net niks. Nu hobbel ik nog rond met halstertouwtje, maar wil eens iets anders.
Ik heb er een in Duitsland gehaald bij kramer (http://www.kraemer-pferdesport.de/websa ... opid=01-aa) voor 15euro. Hij is wel flexibeler dan die van FRA, maar wel stevig genoeg om vorm te houden (niet zo slap als een halstertouw). Ben er zelf erg tevreden mee.
moonfish13
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-11 14:43
Die ziet er wel goed uit, waar is die van gemaakt? Zit er een hardere kern in?
Hij is gemaakt van katoen, maar weet niet of er een harde kern inzit. Ik heb die van FRA in de winkel wel gezien en gevoelt, die is wel harder en blijft ook in 1 vorm (O-vormig). Deze kan je wat verbuigen, geen idee hoe ik het uit moet leggen, hij zakt niet in ofzo, maar als je aan 2 kanten trekt word die ovaal en blijft dat dan ook tot je m terug buigt, hij is wat flexibeler. Ik weet niet waar je woont, misschien is het een optie om bij een van de vestigingen langs te gaan? Vlak over de grens bij Venlo ligt er iig een.
moonfish13
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-11 15:32
Dat ligt wel een eind uit de richting, als ik iets nodig heb binnenkort bestel ik daar anders wel. Dan kan er een halsring mee.