Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wij gebruiken ze ook op onze C en dat gaat gewoon. Wel even ander kinriempje er aan, maar geen problemen mee. Maar echt voor shetjes? Geen idee, wel benieuwd eigenlijk. Moet er schattig uitzien! Safiera schreef:Ik weet dat de 'normale' hackemores, met korte scharen dus, ook te gebruiken zijn op pony'sWij gebruiken ze ook op onze C en dat gaat gewoon. Wel even ander kinriempje er aan, maar geen problemen mee. Maar echt voor shetjes? Geen idee, wel benieuwd eigenlijk. Moet er schattig uitzien!
En al zou het passen, is het geen gezicht, denk ik.
Jolindaa_ schreef:Safiera schreef:Ik weet dat de 'normale' hackemores, met korte scharen dus, ook te gebruiken zijn op pony'sWij gebruiken ze ook op onze C en dat gaat gewoon. Wel even ander kinriempje er aan, maar geen problemen mee. Maar echt voor shetjes? Geen idee, wel benieuwd eigenlijk. Moet er schattig uitzien!
Shetlanders zijn wel een stuk kleiner dan c- pony's.En al zou het passen, is het geen gezicht, denk ik.
Jolindaa_ schreef:llies schreef:Sprenger heeft een engelse hackamore in ponymaat met scharen van 13cm (zie pdf op hun site pagina 35)
Toppie! Alleen staat in het plaatje 13cm, maar bij de beschrijving 19cm? Typfout?
Weet je ook hoe ik hem kan bestellen? Kan dat hier ergens in Nederland?