Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ingaa schreef:ik had er een met fleece en vond het echt een onding! als ze gaan haren blijft het allemaal eraan klitten en gaat het heel erg jueken en het word statisch als je hem eraf haalt. het werd warmer als eentje zonder fleece dit kan handig zijn maar in deze tijd niet.
ik heb nu een eurostar overgenomen van iemand met trico binnenin en dit vind ik zeer prettig.
Dustyenmax18 schreef:Ik zou gaan voor de deken mét fleece.
Zonder fleece gaat zo ontzettend snel zweten en plakken.
VERAx schreef:Ik ga denk ik voor eentje zonder fleece, kan er altijd nog een fleecedeken onder doen, nietwaar.
De voering van de deken zonder fleece die ik op het oog heb is nylon, iemand daar ervaringen mee?
nadita schreef:VERAx schreef:Ik ga denk ik voor eentje zonder fleece, kan er altijd nog een fleecedeken onder doen, nietwaar.
De voering van de deken zonder fleece die ik op het oog heb is nylon, iemand daar ervaringen mee?
Ik heb bijna altijd nylon gevoerde dekens. Zowel regendekens als staldekens.
Ideaal. Paard blijft er superglad onder en er gaat geen haar in de deken zitten. Ook minder kans op schuren.
Een fleecedeken zou ik er niet onder doen. Fleecedekens zijn om af te zweten, niet als onderdeken oid. Fleece gaat rekken en trekt dan strak op de schoft.
Of ze zakken scheef....
ingaa schreef:helemaal nylon vind ik niet prettig in een regendeken als het is iets doorlekt of inregend neemt het helemaal niet op en word het wat klam is mijn ervaring. katoen neemt nog wel wat op en trico ook.