Hexa Kids

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Hexa Kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 01:13

Hoi bokkers,

Heeft er iemand ervaring met de Hexa Kids?

Peesbeschermer;
Afbeelding
Strijklap;
Afbeelding
Springschoen;
Afbeelding

Nou ben ik geen klein kind, en kan wel peesbeschermers enzo omdoen, maar ze lijken me gewoon handig voor erbij. Maar nou vraag ik me af... hoe is de binnenkant van deze peesjes en strijklappen? (Hard dacht ik adhv de advertentie), Zoiezo zien ze er nogal stijf uit. En hebben ze uberhaubt nut, of is het gewoon echt voor het leren omdoen van peesbeschermers??

Ik hoop dat me hier andwoord op kan geven :)

PanamaD

Re: Hexa Kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:47

Ik denk dat deze beenbeschermers niet zo zeer voor leren om te doen zijn. Ze zijn makkelijk doordat je geen klitte band hebt dus blijven ze beter zitten. Of ze stijf/hard zijn, bijna alle beschermers zijn hard dus waarschijnlijk deze ook. Alle beschermers hebben nut. Heb geen ervaring met deze beschermers dus hoop dat iemand daar zijn ervaring nog kan vertellen voor jou. Succes!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 13:52

Ze zijn wel speciaal om kinderen het te leren hoor. Omdat er links en rechts op staat is dat makkelijk voor ze. Staat in de beschrijving van de winkel :)
Kwa hardheid bedoelde ik eigenlijk de springschoenen, die zien er nogal stijf uit, en dan lijkt het me niet goed zitten. En de binnenkant van de peesjes, daarvan weet ik niet wat voor'n materiaal het is.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 17:20

Daphne__ schreef:
Ze zijn wel speciaal om kinderen het te leren hoor. Omdat er links en rechts op staat is dat makkelijk voor ze. Staat in de beschrijving van de winkel :)
Kwa hardheid bedoelde ik eigenlijk de springschoenen, die zien er nogal stijf uit, en dan lijkt het me niet goed zitten. En de binnenkant van de peesjes, daarvan weet ik niet wat voor'n materiaal het is.

Oke dat wist ik natuurlijk niet. ;) De springschoenen zien er idd hard uit.

S_a_f_a_r_i

Re: Hexa Kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:52

Ik heb deze heel lang geleden een keer gehad,

Ze zijn van een soort plastic. Geen hard plastic maar plastic waar beweging in zit?
Dus niet hard! De binnenkant is een soort hard neopreen.

De springschoenen zijn super moeilijk open en dicht te maken ondingen!