Nieuw hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NinaxFriso

Nieuw hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 08:59

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 09:45

Met de onderste 2 heb ik geen ervaring, maar met schockemohle wel en die hoofdstellen zijn gemaakt van erg fijn leer. Ik hoefde het maar 2 keer te vetten voor gebruik en tijdens het gebruiken wordt het leer erg soepel. Ook de service van schockemohle is goed, ik heb eens een hoofdstel gehad waarbij het stiksel los ging (was 1 keer gepast) en toen kreeg ik erg netjes een nieuwe.

ingaa

Re: Nieuw hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 10:13

schockemohle hoofdstellen zijn idd erg fijn!
ik heb er laast eentje gekocht en voor mij geen anders meer.
die ik heb valt redelijk normaal mischien ies kleiner maar is heel ruim verstelbaar.
dit is voor mij heet eerst hoofdstel waar ik geen losse onderdelen voor nodig had om het te laten passen want voor mijn merrie zijn de bakstukken van maat cob altijd te lang. foto's van mijn hoofdstel staan wel in mijn profiel

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 10:17

ingaa schreef:
schockemohle hoofdstellen zijn idd erg fijn!
ik heb er laast eentje gekocht en voor mij geen anders meer.
die ik heb valt redelijk normaal mischien ies kleiner maar is heel ruim verstelbaar.
dit is voor mij heet eerst hoofdstel waar ik geen losse onderdelen voor nodig had om het te laten passen want voor mijn merrie zijn de bakstukken van maat cob altijd te lang. foto's van mijn hoofdstel staan wel in mijn profiel

Okee, bedankt voor je reactie. Ik ga binnenkort wel even naar de divoza om de allemaal even te voelen enz maar ik denk idd dat ik voor nummer 1 ga. :j

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 14:23

Ik vond het eerste hoofdstel erg mooi! Zijn ook fijn. Met Anky heb ik het niet zo ookal is het wel zacht leer. Met de onderste heb ik geen ervaring maar die ziet er wat harder en stugger uit.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:07

Ik heb de eerste twee in de winkel zien hangen! Voelen allebei heel fijn aan en de Anky is ook nog betaalbaar. Ik vind het zonde dat ik de neusriem van de Anky zo lelijk vind, anders had ik hem zeker gehad! :)

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:43

Hyposjuhhh schreef:
Ik heb de eerste twee in de winkel zien hangen! Voelen allebei heel fijn aan en de Anky is ook nog betaalbaar. Ik vind het zonde dat ik de neusriem van de Anky zo lelijk vind, anders had ik hem zeker gehad! :)

Ja de neusriem valt inderdaad nogal tegen. :\

Weet iemand hier misschien nog een ronggenaaid hoofdstel met een brede lak neusriem? Die vind ik namelijk ook super mooi. Mijn budget is 150 euro, of minder.

Andere gave hoofdstellen mogen jullie hier ook neerzetten. :j

Ik wou dus eerst voor de shockemole gaan, maar toen ik die op normale foto's van ander bokkers zag vond ik hem eigenlijk nogal... Saai. :+

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:47

Die van Premiera hebben lak maar daar heb ik geen ervaring mee.
Heb er nu zelf een van BR, ook een fijn hoofdstel en hij is mooi :)

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:58

Hyposjuhhh schreef:
Die van Premiera hebben lak maar daar heb ik geen ervaring mee.
Heb er nu zelf een van BR, ook een fijn hoofdstel en hij is mooi :)

BR vind ik zelf niet zo fijn, heb ik nu. Duurde een half jaar voor hij minder stug was en pony heeft het al een paar keer kapot gemaakt. Nee geen br voor mij. :n

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:21

rossner heeft nu een lakhoofdstel maar dat is niet rondgenaaid en de kwaliteit is minder goed als schockemohle ;)

Vantaggio heeft ook een rondgenaaid lakhoofdstel maar die is meer dan 150 euro.

Of die van primiera maar ik weet niet hoe duur die is :)

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:26

Persoonlijk zou ik niet voor die van Anky gaan, je betaalt er best wel wat voor en de kwaliteit is ronduit dramatisch. Heb er één gehad en na 2 keer rijden zat er een scheur in de neusriem.. (erg slecht leer)
Ik heb nu een rondgenaaide van Dobert en ik zou niet meer anders willen!

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:34

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 18:36

Sanne_gm schreef:
La valencio heeft ook een rondgenaaid laklederen hoofdstel met aardig dikke neusriem in de collectie en volgens mij zijn ze in Harmelen bij de ruitershop nog afgeprijsd ook.
http://www.ruitershop.nl/producten.php?pid=1310

Tja hij valt best wel veel buiten mijn budget en de plaatjes zijn niet echt duidelijk dus ik denk niet dat dit hem word. :n

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:47

NinaxFriso schreef:
Sanne_gm schreef:
La valencio heeft ook een rondgenaaid laklederen hoofdstel met aardig dikke neusriem in de collectie en volgens mij zijn ze in Harmelen bij de ruitershop nog afgeprijsd ook.
http://www.ruitershop.nl/producten.php?pid=1310

Tja hij valt best wel veel buiten mijn budget en de plaatjes zijn niet echt duidelijk dus ik denk niet dat dit hem word. :n

Daarom bedoelde ik afgeprijsd, hij is niet meer de prijs die hier op de site staat.. Ik kan geen goede foto vinden, wel weet ik dat Venthe hier op bokt het hoofdstel ook heeft misschien dat zij een foto voor je wil maken? Het is overigens maar een optie hè? :D

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 18:49

Ik zou voor de eerste gaan! :j ziet er fijn uit, ook aan de reacties hier :D

NinaxFriso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 19:30

SpecialBel schreef:
Ik zou voor de eerste gaan! :j ziet er fijn uit, ook aan de reacties hier :D

Ja maar ik vind die eigenlijk op foto's van bokkers wat 'simpel' ogen, niet echt wow. En ik zoek wel een wow, maar wel in het zwart. :D

Shyso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:12

Ik zou de eerste doen met een ontzettend gave bling bling frontriem erop!!