Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat duurt nog 2 weken.
) zweetdeken voor dochterlief
ARhythmical schreef:ga maar uit van 165. Maar wanneer je de deken in een ruitersportzaak gaat kopen, kan je natuurlijk doodleuk de winterdeken meenemen en erop leggen....
gesnopen Hahahaaa
Maar Amika dekens hebben ze volgens mij niet hier bij de shop om de hoek
Citaat:165 is idd 165 cm van middenborst tot staart of tewel de onderlijn van de deken!
Ghostattack schreef:Zit er geen labeltje in de winterdeken met daarop de maat?
Mijn verzorgpony is ong. 148/150 en die heeft een winterdeken maat 175, tenminste dat stond op het labeltje. (Al zit die wel een beetje erg strak)
) heeft manlief snel die deken in zijn auto gemikt zonder dat zij het zag. Heb dus geen labaltje zo snel ontdekt. En nu.... is manlief met die auto weg en daar ligt de deken nog in. Dus met het idee van: miss geen labeltje en toch iets willen doen
hier de vraag gesteld. Maar ga morgen zeker even kijken (als manleif die deken dan eruit heeft gehaald....) Hyposjuhhh schreef:Welke deken heb je op het oog?
(Miss. valt hij groot of klein)
Zilfstar schreef:Overheen gelezenQuote mezelf even:Zilfstar schreef:Pony is 135 cm, smal gebouwd, welsh/arab kruizing, dus dan kom ik met de tabel op een 165?