Om even te beginnen.. ik heb binnenkort mijn allereerste TREC wedstrijd in Montferland. Spannend natuurlijk.
Vooral met de dribbelige pony onder mijn kont. Dus ik hoop dat hij ook alle hindernissen neemt, hahaha
Maargoed, even terug naar mijn vraag.
Wat adviseren jullie?
Beenbescherming om doen of niet?
Ik was niet van plan om meteen hele dure TREC setjes te halen van 120 euro etc.
omdat het de eerste keer is, en ik nog moet kijken of het echt wat voor ons is.
Normaal gesproken ben ik ook niet het type dat voor alles peeskappen of wat dan ook omdoet.
Maar de hindernissen bij de trec zijn toch altijd nog wat ruiger dan de hindernissen thuis.
En ik rijd nu op een pony die niet alle hindernissen neemt zoals het hoort
Waarom ik niet gewoon normale peeskapjes haal van 15 euro, omdat het toch maar voor 1xtje is?
Het zal wel aan mij liggen, maar bij mij gaan ze altijd stuk, en dan in korte termijn. Nu weet ik wel dat het maar voor 1 keertje is, maar mocht de trec me bevallen moeten ze nog een poos meegaan. Mocht het me niet bevallen, kan ik ze altijd nog thuis gebruiken.
Verder,
Ik heb de Norton Pro Air op het oog.
De Pro Air beenbescherming bevat het air systeem deze zijn licht ademend en schokabsorberend, deze beschermers ventileren en laten lucht door om de pees af te koelen.
Flexible set voor veel bewegingsvrijheid, de binnenvoering is bevestigd met klittenband zodat deze makkelijk te wassen is.
maar dan wel bruin

Hoe is jullie ervaring met deze set?
Groetjes!
. Ik doe er al jaren mee en ze zijn nog steeds in prima staat. Behalve bij TREC gebruik ik ze alleen bij het longeren, bij dagelijkse ritjes gebruik ik geen beenbescherming.
) dan ben ik bang dat ik je geen bruikbare tip kan geven.