Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voor 30 euro kan je namelijk geen gelooid leer gebruiken voor een hoofdstel en nog winst maken. En tja, de bouwers van zo'n hoofdstel, bouwen zo'n ding om er op te verdienen. Als je dan bedenkt dat in de winkel de prijs altijd 2x zo hoog is als de kostprijs, dan reken maar uit wat bouwen gekost heeft! Kijk anders op marktplaats ofzo?
.
xSCWx schreef:@idefix4, mij werd juist gezegd dat ik hem juist in de olie moest zetten.. Maar als ik het goed begrijpt kun je deze hoofdstellen dus ook beter niet in de regen gebruiken?
Bij het hoofdstel dat ik nieuw heb gekocht, heb ik het idee dat er scheuren in het zwart zitten omdat de binnenkant door vocht uit is gezet.
Denk dat ik toch maar even wat meer geld er aan uit geef. Ben nogal een miepie met dat soort dingen en geef liever wat meer uit voor betere kwaliteit

) even kijken hoe die is, maar heb nu al het idee na 3 keer ermee rijden dat het goud er al af begint te vallen, was geloof ik rond de 45 euro, merk weet ik zo niet.