zadelmaker vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

zadelmaker vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 21:15

Hoi! :)

Ik heb net een tweedehands Wintec zadel gekocht welke ik graag door een zadelmaker zou willen laten nakijken. Ik ben van plan om dit bij dezadelmaker.nl te laten doen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Maar hoe zit dat met de boommaten? Als ik denk dat er de goede boom in zit, en na de controle blijkt dat niet zo te zijn. Wat dan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :)

Dabo

Re: zadelmaker vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:59

Als je aan de zadelmaker doorgeeft dat het om een wintec gaat, en dat je twijfelt over de boommaat kan hij misschien wel bomen meenemen.
Zelf heb ik geen ervaring met dezadelmaker.nl
Succes!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 08:36

Bedankt voor je reactie! Ik kan helaas geen 1 zadelmaker vinden die Wintec's verkoopt dus neem aan dat ze dan ook geen bomen hebben.

Iemand anders nog ideeën?

MarliesV

Re: zadelmaker vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:39

Uit welke regio zoek je een zadelmaker?

Volgens mij doet Heleen Klumper uit Almelo ook met Wintec namelijk, anders zou je haar eens kunnen bellen.

Die bomen zijn geen probleem, die zijn bij wijze van spreke op elke hoek van de straat te koop en menig zadelmaker zal ze echt wel in de voorraad hebben aangezien het een veel voorkomend product is om te vervangen.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 08:41

MarliesV schreef:
Uit welke regio zoek je een zadelmaker?

Volgens mij doet Heleen Klumper uit Almelo ook met Wintec namelijk, anders zou je haar eens kunnen bellen.

Die bomen zijn geen probleem, die zijn bij wijze van spreke op elke hoek van de straat te koop en menig zadelmaker zal ze echt wel in de voorraad hebben aangezien het een veel voorkomend product is om te vervangen.

Gelderland/utrecht :)

Bedankt, ik ga even een kijkje nemen op haar site.

Edit: Almelo is wel erg ver helaas.

jasmijn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 09:19

de paardenschuur amerongen verkoopt wintec, weet niet of ze ook ''niet eigen'' zadels passen.
gewoon even bellen, dan weet je het.