Flex rider zadels ???? Help please.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xnicotina

Flex rider zadels ???? Help please.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 17:02

Ik sta op t punt voor mijn net ingereden merrie een zadel te kopen. Nou heb ik gister 2 zadels meegekregen om te passen.
1 daarvan is nieuw, en ik vindt m erg mooi. Het is een flex rider helemaal met syntetisch suede bekleed.
Nou had ik nooit eerder van dit merk gehoord, en weet er dus ook niks vanaf. Mijn vraag is dus of iemand het zadel kent,
of nog beter, er ook ervaring mee heeft.

Het enigste wat ik kan vinden is de officiele info, en een engels forum waar iemand zei dat t zadel beter is als wintec.

Kan iemand mij verder helpen hiermee, voor ik het zadel moet gaan betalen als donna het zadel past tenminste.

Groetjes

Moderatoropmerking:
Schopreactie verwijderd. Wacht aub gewoon netjes op antwoord, binnen en half uur krijg je dat doorgaans niet us heb een beetje geduld. Topic omhoog schoppen is niet toegestaan.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 31-08-11 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Schopje verwijderd en opm. toegevoegd

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:38

Google eens op flexrider saddle :)

Ik kon zelfs de maker ervan vinden: http://intecperformancegear.com/about_intec.php

Maar gezien de meeste post al gedateerd zijn ga ik ervan uit dat deze zadels niet meer gemaakt worden. Maar je kunt natuurlijk altijd even een mailtje richting Intec sturen.

xnicotina

Re: Flex rider zadels ???? Help please.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 05:32

Dank je, die site had ik zelf nog niet gevonden.
Helaas staat t zadel niet op de site, maar wel onder verkooppunten.
Ik heb inmiddels het zadel gepast, en het is te smal. Ga nu ff kijken of ik een brede boom kan laten plaatsen