Hey,
Ik heb vorige week een zadel gekregen van iemand bij mij in de buurt. Zij had het niet meer nodig dus heeft ze het gewoon aan mij gegeven. Het probleem is dat het zadel niet 100% past op mijn paard want zijn schoft komt tegen het zadel, ik had eerst het gedacht om het zadel te laten aanpassen maar mijn buurvrouw zegt dat het dan nog niet perfect gaat passen en dat het wat verloren kosten zijn want ik heb een ander zadel voor mijn paard dus ik heb eigelijk geen 2e nodig. Dus zou ik het graag willen verkopen en met dat geld extra lessen nemen. Maar ik weet niet wat de juiste prijs is voor het zadel. Het is een zaldi en eigelijk nog in perfecte staat, de gaatjes voor de singel zijn nog niet uitgerokken ofzo. Het lijkt dat er nog nooit is mee gereden. Ook verkoop ik de steigbeugels en riemen erbij. Het heeft een zeer zachte zit. Weten jullie wat een eerlijke prijs zou zijn. Ik wil niet op internet zeggen dat ze mogen bieden want ik heb bang dat mensen met mijn voeten gaan spelen en een veel te lage prijs geven.