Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thanks! 
GreaseMonkey schreef:Ik heb net een week de Star Trekk dressur ter test gehad, en ik ben er echt lyrisch over!! Ik vind het tot nu toe het beste boomloze zadel waar ik op gereden heb (en ik heb er toch al aardig wat gehad en getest). bij http://www.trekkingsaddles.nl kun je een testzadel aanvragen. Ontzettend goede service!

Angela schreef:Erg positief. Ik rij mijn jonge andalusier er mee, en ik ben er echt heel tevreden over. Het zit als een gewoon engels zadel, heeft ook kussens zodat een speciale pad niet nodig is (ik gebruik voor de zekerheid nog wel een lamswollen dekje tussen zadel en dekje). En mijn paard loopt er heerlijk mee.
Boomloos is inderdaad fijn omdat het goed met de bespiering mee kan veranderen. Ik zou ook meteen meerdere kopijzers erbij kopen, zodat je gemakkelijk kan wisselen als dat nodig mocht zijn. Het wisselen is in no-time gedaan
Ik heb er ook nog een lamswollen dekje met ruggengraatvrijheid tussen het zadel en het dekje.