Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar na het lezen van de topics die ik vond, vond ik het beter om toch zelf eentje te openen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar goede stijgbeugels en wou eens horen welke jullie hebben en in hoeverre ze ook doen wat ze beloven.
Wat zoek ik in een stijbeugel? Ik heb problemen met het houden van druk op mijn beugels en het laag houden van mijn hakken, waardoor ik vaak te diep in mijn beugels schiet.
Ik heb les, werk hier hard aan, werk aan mijn zit, enz, maar het paardje waar ik halve stal mee doe heeft 'doodgewone' beugels aan zijn zadel hangen waarvan de antisliplaag afgesleten is. Ik heb al van die beugels gezien met echt ijzeren pinnetjes, en onlangs las ik iets over beugels die een goede positie van de enkel en voet zouden bevorderen en je helpen om je hak uit te drukken! Nu, als dat waar is!
Ik zoek dus vooral beugels die héél veel grip hebben en waar je dus moeilijk uitschiet/doorschiet. Ik wil ook wel weten of iemand ervaring heeft met die zogenaamde beugels die je voethouding corrigeren.
Alvast bedankt!
lekker veel grip ook met regen.
)

)