Hoi allemaal, Graag wil ik mijn KN Symfonie zadel verkopen, maar ik heb geen idee hoeveel is ervoor moet vragen. Het zadel ziet er super uit, op sommige plekken wat bruinig geworden en er hebben muisjes aan de singelstoten geknaagt (klein beetje maar). Het is een ouder zadel, maar de kussen zijn nog super (niet hard, 3 jaar geleden nog opgevuld). Hoeveel denken jullie dat ik er nog voor kan krijgen? Ik hoop op jullie hulp!
Fotos komen er aan! Leeftijd weet ik niet, maar ik heb het zadel zelf drie jaar geleden gekocht.
mohica
Geplaatst: 28-08-11 18:34
Vaniela schreef:
Er mag natuurlijk ook gereageerd worden met motivatie voor je keuze! Zelf zit ik te denken aan 250 euro. Iemand interesse?
Als je er ech vanaf wilt is 250 euro een koopje voor iemand maar ik zou wat meer vragen om toch wat reserve te hebben
moonfish13
Geplaatst: 28-08-11 18:35
Mensen doen zover ik weet een moord voor die zadels. Ik denk dat je gerust 200 euro hoger kan gaan zitten?
Gucci_
Geplaatst: 28-08-11 18:58
Rond de 400 euro. Want toen ik laatst op marktplaats keek, waren er veel rond die prijs of nog wel duurder. Als het zadel al erg oud is, is 400 toch te veel.
Vaniela
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-11 20:51
fotos: zijkant zadel: voorkant zadel: achterkant zadel: (op deze foto is te zien dat het zadel een beetje bruin verkleurd is, maar dat is maar heel weinig en alleen aan onderkant van het zadel!
Het nr dat erin staat is: 88 11 485 M Iemand een idee wat dat betekend?
Ik heb gestemd op 400 euro. Laatst is mijn zadelmaker geweest en die zei dat KN zadels als een van de beste zadels gezien kan worden. Vind deze er ook erg netjes uitzien dus vandaar mijn keuze
KN is echt een topmerk en zelfs de oudere zijn betere dan de nieuwe versies! Heb er zelf 2 uit begin jaren 90 en voor mijn zadels krijg ik zelf nog veel terug...... maar doe ze nooit weg:)
Vaniela
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-11 21:56
Ik dacht ook al dat ie dus uit '88 zou zijn, maar kon het zelf niet helemaal geloven want (al zeg ik het zelf) het zadel ziet er daar eigenlijk nog veel te goed voor uit! Ik weet ook dat de oudere beter zijn dan de nieuwe en baal er ook verschrikkelijk van dat hij echt niet meer past op mijn paard! Dus... nog mensen interesse?
Owja.. inruil is mogelijk.. voor dressuurzadel met brede boom en liefst een korter zadel (dus geen lange keilkussens!)
Ik zou een vraagrpijs tussen 250 en 300 euro aanhouden gezien de leeftijd en staat van het zadel. Controleer ook even goed hoe de naden zijn langs de zijkanten onder de flap van het zitvlak naar achteren. Dit is een beetje een kwaaltje van de oude KN's, dat de naden los gaan laten.
Naden zijn nergens los, er zitten geen schrammen op, nergens scheuren, leer is fijn soepel. Zadel is goed onderhouden en regelmatig gecontroleerd door een zadelmaker. Niets mis mee dus!