We hebben vandaag voor onze c-pony in de uitverkoop prestige peesbeschermers gekocht. Pony maat 2, En hoera ze passen. Nu wil mijn dochter ze ook graag voor haar hele grote d-pony, maar welke maat?? De strijklappen pony maat 2 zijn te klein en de peesbeschermers voor passen wel redelijk maar mogen ook iets groter zijn. Is er nog een pony maat 3?? Of moet ik dan de paardenmaat? En welke S, M of L??? Onze D-pony is paardgefokt en heeft dus redelijke lange benen. Wie kan mij daarbij helpen???
Zit er geen cob bij?? Bij de meeste pees beschermers zijn er cob maat. Dat is een maat tussen paard en pony in. Anders moet je het vragen bij de verkoopster want met S M of L snap ik niet helemaal en ook niet maar 2 of 3. Succes!
ben nu onderhand wel een prestige kenner, al zeg ik het zelf. ponymaten zijn in cijfers en paardenmaten zijn in S,M, L. en een maat S paarden is voor d-pony nog vaak lang aan de achterkant van de beschermer.
hoop dat je hier wat aan hebt, anders eens op site van prestige kijken?
Ik zou zeggen: ga voor een S'je en als je 'm bij de ruitersportzaak koopt, kun je ze vaak wel gemakkelijk ruilen
Onee, in de uitverkoop niet natuurlijk... Je kunt ook opmeten hoe lang de peesbeschermer maximaal mag zijn, of bijvoorbeeld die voor jullie pony meenemen naar de winkel?