Is er behoefte aan een WESTERN STORE in EINDHOVEN?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kismetje

Is er behoefte aan een WESTERN STORE in EINDHOVEN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 20:16

Hallo Allemaal,

Weet niet of het hier goed staat maar anders mag het verplaatst worden.

Omdat ik een concept aan het bedenken ben voor het opstarten van een westernstore, wil ik graag jullie mening hebben, het liefst zoveel mogelijk.

Om te beginnen een webshop en bij voldoende animo, heb ik in principe vanaf Februari een pand tot mijn beschikking hebben, in het centrum van Eindhoven.

Hoe staan jullie tegenover een western store in het centrum van Eindhoven?
Ik zou graag willen weten of er behoefte aan is.
Ruitersportzaken zitten er genoeg in Eindhoven, maar echt gericht op western ben ik nog niet tegen gekomen nl. dus vandaar mijn vraag naar jullie mening.

Ik moet nog een heleboel uitzoeken voordat ik knopen ga doorhakken, maar ook jullie mening zal meewegen in mijn besluit, om dit concept ook serieus uit te gaan werken naar een echt bedrijf.

Alvast bedankt,

Groetjes Mary

Anoniem

Re: Is er behoefte aan een WESTERN STORE in EINDHOVEN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:53

Leuk eens iets anders!

Zelf rijd ik geen western. Dus zal ik niet je beste klant zijn (als in pads en andere western rijden gerelateerde dingen). Maar ik denk dat er wel behoefte is aan eens wat anders dan al die saaie winkels die allemaal het zelfde verkopen. Zo kan ik bijv. een mooi western halster zeker waarderen en zou ik dat ook zeker kopen.

Al denk ik dat je naast een shop dan ook een goede webshop zal moeten hebben om het levend te houden. En behalve western, zul je je misschien ook moeten richten op de recreatieve ruiter.

ilona_selina

Re: Is er behoefte aan een WESTERN STORE in EINDHOVEN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:55

Ik denk dat er genoeg Western mensen zijn, 1 ding is belangrijk als je goede spullen verkoop dan komen ze heus wel terug.

Succes