Brand los!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marise83 schreef:symbion dacht ik.. kent en masters iig, KN ook, massimo dacht ik ook, fairfex, bates...

CleovG schreef:Ik heb een Kieffer paris excellent, heel fijn zadel met verstelbare boom. Is nu een paar dagen geleden versteld omdat ik een ander paard heb
timokyana schreef:Wel verstelbaar zoals de TS vraagt in het topic.
Ik heb zelf twee massimo's waarvan ik bij een de boom heb laten aanpassen.
aafje87 schreef:CleovG schreef:Ik heb een Kieffer paris excellent, heel fijn zadel met verstelbare boom. Is nu een paar dagen geleden versteld omdat ik een ander paard heb
Kieffer is verstelbaar maar kan je niet zelf doen(en gezien de vraag van TS om een zadel met een verwisselbare voorboom lijkt me dat ze daar op doelt), dat moet door een zadelmaker gebeuren die in bezit is van een speciaal verstel mechaniek.
Knight rider heeft wel een zadel met een verwisselbare voorboom maar dat is een kunstof en niet van de beste kwaliteit(maar wat verwacht je ook voor zo'n prijs)
Kirstten schreef:Ik heb een zadel van Harry's Horse met een verwisselbare voorboom!
melrovers schreef:Deuber heeft ook dressuurzadels die een verstelbare boom hebben. Heel makkelijk te verstellen met een inbussleutel. Echt in een handomdraai gedaan.
Seven schreef:WOW
kopijzer/voorboom verwisselbaar van zeer smal tot heel breed (-1 tot 9)
verder volledig naar de ruiter aan te passen doormiddel van losse delen dus zowel zitting als zweetblad is verwisselbaar
kussen tevens vele modellen en verwisselbaar door het flair systeem volledig op de rug aan te passen, door de lucht zeer goede gewicht verdeling.
Ik ben vreselijk tevreden over wow heb dr 2 paarden onderlopen.