goede zadelmaker die mij verder kan helpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luisa

goede zadelmaker die mij verder kan helpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 21:08

hoihoi lieve mede-bokkers =)
ik heb een "probleempje", deze zal ik zo goed mogelijk proberen uit te leggen, en hopelijk kunnen jullie mij dan een beetje helpen..

ik ben op zoek naar een zadelmaker die naar Groesbeek wilt komen om twee zadels voor mij te verkopen en een nieuw geschikt zadel voor mijn tinker te vinden.
ik heb hier een dressuurzadel liggen (cliff barnsby type AVG (Anky van Grunsven)) en een Wintec vzh zadel welk ik graag verkocht wil hebben.
het Wintec zadel had ik een tijdje op mijn tinker maar ligt niet helemaal optimaal, en ik vind m zelf ook absoluut niet fijn.
het Anky zadel heeft op een pony van 1,53 gelegen, maar wegens een rugblessure kan die niet meer gereden worden, vandaar dat ik deze twee zadels kwijt wil.
als deze twee verkocht zijn wil ik graag een tweedehands net dressuur of veelzeidigheids zadel voor mijn tinker.
ik heb contact gehad met Godfried uit Millingen (dacht ik) omdat ik goeie verhalen over hem hoorde.
Godfried komt aanstaande woensdag bij mij langs.
alleen kan Godfried deze twee zadels niet voor mij verkopen, maar alleen voor een passend nieuw zadel zorgen.
ik wil pas een nieuw zadel als deze twee zijn verkocht.
ik ben dus eigenlijk op zoek naar een zadelmaker die naar groesbeek wilt komen om eerst deze 2 zadels verkocht te krijgen, en van het geld wat erbij uitkomt een nieuw zadel te kopen voor mijn tink.
ik heb zelf namelijk nul verstand van zadels (so thank god dat er zadelmakers bestaan!) en heb dat anky zadel ook wel even op marktplaats gehad maar weet dus ook niet wat ik ervoor kan vragen en wat de inch maat is enzovoorts.
en ik vind het zonde om Godfried nou woensdag naar ons te laten komen, om een nieuw zadel te passen en al, die ik nog helemaal niet kan betalen. dat zadel kan ik namelijk pas betalen als deze twee zijn verkocht.
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, en anders, vraag maar raak ;)

Liefs Luisa

Martine

Re: goede zadelmaker die mij verder kan helpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:45