Barnsby dressuur zadel.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dominiquesr

Barnsby dressuur zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 17:04

Wie heeft er een barnsby dressuurzadel ?
Ik wil er namelijk een op maat laten maken en wilde er iets meer informatie over hebben.
Ben je er tevreden mee ? Wat zijn je ervaringen met dit zadel ?
Alvast bedankt.

elch

Re: Barnsby dressuur zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:26

Hi,

Ik heb een Barnsby dressuurzadel, circa 10 jaar oud) , dat goed bevalt sinds de zadelmaker het zadel (tweede hands gekocht) op maat heeft gemaakt. dit zadel heeft overigens nog een redelijk vlakke zit, de nieuwere zadels hebben vaak een diepe zit, en dat bevalt mij helemaal niet.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:28

Ik heb ooit een barnsby geleend voor een aantal weken. Ik vond het een heerlijk zacht zadel! Was er erg tevreden over. Over de kwaliteit durf ik je zo niets meer te vertellen.

Amber3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:40

Ik heb sinds mei een Barnsby Majestic. Ik ben erg blij met dit zadel! Hij heeft een ontzettend fijne, zachte zit. Ik heb meerdere zadels geprobeerd, kieffer, msfc, kn, passier maar de Barnsby was toch echt het fijnst. Ik heb er 5,5 maand op moeten wachten omdat ik een bruine heb, maar hij is het wachten meer dan waard! Verder schijnt de kwaliteit erg goed te zijn. De zadels worden in Engeland gemaakt en Barnsby heeft al 200 jaar ervaring in het maken van zadels.

Voor mij geen ander merk meer!

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 19:42

Ik heb jaaaren met een barnsby gereden en nooit z'on lekker zadel gehad. Ik zat als een koningin op mijn paard :D

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 19:58

jeetje 5,5 maand..
dat is erg lang. Ik heb gevraagd (omdat ik ook een bruine neem) wat de levertijd zal zijn, en de importeur antwoorde daarom: '4 tot 6 weken..'
nou vrijdag komt hij het opmeten.. zal ik het nogmaals vragen.

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 20:09

Amber3 schreef:
Ik heb sinds mei een Barnsby Majestic. Ik ben erg blij met dit zadel! Hij heeft een ontzettend fijne, zachte zit. Ik heb meerdere zadels geprobeerd, kieffer, msfc, kn, passier maar de Barnsby was toch echt het fijnst. Ik heb er 5,5 maand op moeten wachten omdat ik een bruine heb, maar hij is het wachten meer dan waard! Verder schijnt de kwaliteit erg goed te zijn. De zadels worden in Engeland gemaakt en Barnsby heeft al 200 jaar ervaring in het maken van zadels.

waar heb jij je zadel besteld' dan ? dat het zo lang duurde ?

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 20:09

Amber3 schreef:

waar heb jij je zadel besteld' dan ? dat het zo lang duurde ?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:30

Hoi,

Ik zie dat er weinig reacties zijn geweest dus misschien heb je nog wat aan de mijne. Ik heb sinds een aantal weken ook een Barnsby Majestic, gekocht bij Barsby zelf. Ik kwam op het EKdressuur hun stand tegen en ben toen op een zadel gaan zitten. Dat was echt geweldig, het zijn hele zachte zadels met goede wrongen. Toen heb ik meteen een afspraak gemaakt om wat tweedehands zadels te laten passen en het eerste zadel dat hij erop legde paste meteen perfect en dat heb ik dus ook gekocht. Mocht je contactinfo willen dan moet je maar even een PB sturen.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 11:35

ik heb er ook een al 12 jaar,goede kwaliteit,heerlijk zacht zitten en idd een vlakke zitting,niet zo dwingend

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 14:40

Hoi,
Bedankt voor jullie reacties, heb besloten om het niet te doen omdat het aardig duur is voor de kwaliteit.