Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liljebo schreef:ok bedankt voor het meedenken. Rijerijerije... ik geloof niet dat ze die singel in de maat hebben die ik nodig heb (1.20)
Neopreen ben ik ook niet zo weg van ilse. Zal eens kijken bij die van jou. Maar het gaat mij vooral om een singel die aangenaam zit ivm singelnijd.
liljebo schreef:Niet mijn paard. Ik merk duidelijk verschil in gedrag in verhouding met andere singels. Ze deelt dus niet je mening en geeft dat ook aan.. Kan natuurlijk. Ik weet dat het goede singels zijn. Daarom heb ik hem ook gehaald. Maar blijkbaar geldt dat gewoon niet voor ieder paard.
Dat het probleem niet meteen weg is met een andere singel snap ik. Verwacht ik ook niet.
Maar gezien mijn paard duidelijk aangeeft deze singel niet aangenaam te vinden, voel ik mij verplicht om een alternatief te zoeken. Want naast het toepassen van een aantal vaste maatregels en training is het gewoon nodig dat alles wat je gebruikt; zadel en singel, voor het paard aangenaam zit.
En paard zelf kan daar prima in meehelpen.
Met de FRA wordt het probleem alleen groter. Helaas. Momenteel reageert ze positiever met de longeersingel en een hele goedkope, maar anatomisch gevormde neopreen singel met elastische uiteinden. Maar ik ben zelf niet weg van neopreen en het is nog net niet wat ik zoek.
Vandaar.