Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leorah schreef:Frozen... lijkt me logisch dat je een zadel aanschaft die op je paard past.. zo logisch zelfs dat ik niet denk dat je dat hoeft te vermelden. Ik denk dat je niet weet wat het is als je heup-problemen hebt. Dan mag een zadel nog zo mooi op je paard passen, maar als je er niet op kan zitten omdat je het gevoel hebt dat je heup zo'n beetje uit elkaar gescheurd wordt, dan kun je ook niks. Is wel degelijk heel belangrijk dat het zadel voor de ruiter goed zit, helemaal als je lichamelijke klachten hebt.
Frozen schreef:jij kan ook niet weten of ik dat wel weet van mijn heupen,maar dan nog vind ik dat een goed passend zadel belangrijker is dan de ruiter zelf...
anders word het tijd dat je gewoon stopt,en een andere hobby gaat zoeken:)
Fijn voor haar toekomstig paard/pony en voor haarzelf. De ideale combi. Frozen schreef:is het niet belangrijker dat het zadel goed past op een paard zijn rug,inplaats dat het goed zit voor de ruiter?
daar zou ik als 1 ste van uit gaan....en daarna kijken of het voor jezelf ook goed te rijden is...