hallo bokkers wellicht kunnen jullie me uit de brand helpen.
Ik rij aanstaande zaterdag een kur op muziek thema, het land portugal.
Nu zou ik een showtuig lenen,maar diegene wil dat ineens niet meer uitlenen, reden? Erg wazig. Maar goed nu heb ik dus geen showtuig, dwz hoofdstel/borsttuig en evt ook stijgbeugels.
Kan iemand van jullie me daar mee helpen????? Ik ben altijd super zuinig met mijn en andermans spullen.
jammer,dat hier geen reacties op komen. Had wel een hele lieve reactie per pb, helaas is duitsland wat te ver om even op en neer te rijden. Die had zo de hele boel incl zadel aan me willen lenen. Maar helaas te kort dag om dat te kunnen regelen over die afstand. Echt super, ik hoop nog steeds dat er bokkers dichtbij zijn. Die me uit de brand willen helpen....
Natasjaa
Geplaatst: 19-08-11 00:23
Jammer dat je zo ver weg woont... Anders had ik ook nog wel wat voor je gehad.
Denk dat dat ook de reden is waarom je weinig reacties krijgt, dat niet iedereen in je buurt woont
Helpen kan ik je ook niet, maar is het geen idee om desnoods met iets van western tack te rijden? Het ligt natuurlijk wel een beetje aan je publiek, maar als het niet te high-profile is, misschien een oplossing? Tja, het is niet ideaal. Maar beter dan niets
Er zit in Gouda een westernstal en die van ons zit in Alphen aan den Rijn