Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Das een stadje, wat voor 90% wordt bewoont door paarden eigenaren. Je hebt er geen voetpaden langs de weg, maar overal paden voor paarden. De huizen hebben allemaal stallen en paddocks. Alles in Norco is op ruiters ingericht, de stoplichten, de shoppingmalls enz. en natuurlijk stikt het er van de tackstores, er is ook heel veel 2e hands te koop. Ik wordt er altijd heeulemaal hyper van, al die koopjes!! inge_aryn schreef:Norco CA ligt ietwat uit de richting, er moet natuurlijk wel tijd overblijven om te shoppen ipv alleen autorijden
Ik krijg de eerste bestellingen al binnen van stalgenoten. Ik denk dat we op de heenweg maar niet al teveel moeten pakken, des te meer kunnen we meenemen op de terugweg!
kaatjemuts schreef:in de meeste tackstores heb je wel een kleine engels afdeling, maar western overheerst wel heel erg. The Boot Barn is een grote bekende keten volgens mij, in california in elk geval wel....
Als je je helemaal uit wil leven, dan moeten jullie ff doorrijden naar Norco CA. Das een stadje, wat voor 90% wordt bewoont door paarden eigenaren. Je hebt er geen voetpaden langs de weg, maar overal paden voor paarden. De huizen hebben allemaal stallen en paddocks. Alles in Norco is op ruiters ingericht, de stoplichten, de shoppingmalls enz. en natuurlijk stikt het er van de tackstores, er is ook heel veel 2e hands te koop. Ik wordt er altijd heeulemaal hyper van, al die koopjes!!
.
. Maarja, dan wordt het wel heel cool
.
MontyRulezz schreef:kaatjemuts schreef:in de meeste tackstores heb je wel een kleine engels afdeling, maar western overheerst wel heel erg. The Boot Barn is een grote bekende keten volgens mij, in california in elk geval wel....
Als je je helemaal uit wil leven, dan moeten jullie ff doorrijden naar Norco CA. Das een stadje, wat voor 90% wordt bewoont door paarden eigenaren. Je hebt er geen voetpaden langs de weg, maar overal paden voor paarden. De huizen hebben allemaal stallen en paddocks. Alles in Norco is op ruiters ingericht, de stoplichten, de shoppingmalls enz. en natuurlijk stikt het er van de tackstores, er is ook heel veel 2e hands te koop. Ik wordt er altijd heeulemaal hyper van, al die koopjes!!
Haha goeie tip, ik heb eventjes op de kaart gekeken waar dat ligt en het valt mee, het is te doen vanuit LA en zo te zien lijkt het me wel de moeite waard. Trouwens, volgens mij is per luchtvaartmaatschappij afhankelijk of je wel of niet 2 koffers mag. Bij Britisch Airways en Continental Airlines mag je er 2, bij andere moet je voor de 2e 70 dollar bijbetalen, ook dat lijkt me wel de moeite waard om te doen.
Ik ga volgend jaar deze tijd naar California, dus ik moet nog een heeeeele tijd wachten. Maarja, dan wordt het wel heel cool
.
, maar gelukkig wegen ze de handbagage niet
. Maar je kan gewoon bij het boeken van de reis een 2e koffer bij boeken. Dat kost bij Delta Airlines 70 dollar. MontyRulezz schreef:Ja overgewicht is duur! Ik ben vorig jaar met BA gevlogen en mocht toen 2 koffers van 23 kg ieder mee nemen. Heenweg dus een grote weekendtas in koffer geduwd en terug weg 2 koffers ingecheckt. Maar je kan gewoon bij het boeken van de reis een 2e koffer bij boeken. Dat kost bij Delta Airlines 70 dollar.
(vlieg als horsegroom) MontyRulezz schreef:Owh aha zo. haha dat is pas leuk
. Daarom ken jij dat stadje dus
.
kaatjemuts schreef:MontyRulezz schreef:Owh aha zo. haha dat is pas leuk
. Daarom ken jij dat stadje dus
.
ben er al een paar keer geweest, heulemaal geweldig, overal cowboys en aanbindplaatsen voor paarden bij de winkels, alles is gericht op mensen met paarden. Als ik later groot ben en heeul veeul geld heb, dan ga ik naar daar een huisje/ranch kopen

(alhoewel ik er ook altijd wel een beetje tegenop zie om 3 weken bij de dieren weg te gaan
)
Oh en zorg dat je om 10u of om half 4 in de Stock Yards bent, dan kun je een Cattle Drive zien.
.