Van de week met dat vervelende weer dan toch maar naar de film geweest met mijn meiden. Wat een leuke dekjes zaten er onder de zadels, weet iemand misschien waar je die kunt kopen (de oudste is van de week jarig dus vandaar)
Haha leuk! Is het een leuke film? Ik zou verder niet weten waar je die dekjes kunt kopen ...
miepmier26
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 12:03
Bij epplejeck had ik al op de site gekeken maar helaas. we gaan vanmiddag wel even kijken in de winkel. Film was heel erg Penny , wel leuk voor die meiden (van 5 en 8)!!
De dekjes zijn gemaakt door een stylist.... in samenwerking met Epplejeck. Het zijn dus 'one only's'.... er zijn er niet meer van.
Er is wel eens sprake van geweest ze in productie te nemen, dus als jullie ze erg leuk vinden... even een mail naar Epplejeck sturen, wie weet komt er nog eens een Penny-lijn?
miepmier26
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 11:58
Allemaal super bedankt voor jullie antwoorden! @Ninx: ik had al zo'n vermoeden. Ik zal Epplejeck eens mailen want dat is voor die meiden natuurlijk hartstikke leuk! (als het voor Amika kan, waarom dan niet voor Penny meisjes!)
duinmuis
Geplaatst: 29-08-11 16:14
Die dekjes zijn allemaal handgemaakt! De dekjes zijn van Epplejeck maar die kraaltjes en de stof van het dekje hebben ze er met de hand op gezet! Dat halstertje van Rakker komt bij ons uit de winkel, maar weet even niet watvoor merk het is... Ik ben bij opnames enzo geweest omdat ik daar dichtbij woon