Welk hoofdstel voor groot hoofd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

___Sanne

Welk hoofdstel voor groot hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 16:44

Sinds kort ben ik in het bezit van een nieuw paard :D
Hij heeft alleen een mega-groot hoofd, waar bijna geen neusriem of hoofdstel omheen past :=

Mijn vraag is, welke hoofdstellen vallen groot? Of zijn er hoofdstellen speciaal voor paarden met een breed/groot hoofd. Eigenlijk ben ik op zoek naar een rondgenaaid hoofstel, maar ik ben ook wel benieuwd naar alle andere soorten en waar die zijn te verkrijgen!

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 18:30

Mijn paard heeft maat xl en dan nog was de neusriem te klein. Bij de hoofdstelwinkel (internetshop) is heel veel mogelijk, ik heb nu een Dobert classic met extra brede neusriem die op maat gemaakt is. Service is super van deze internetwinkel!

___Sanne

Re: Welk hoofdstel voor groot hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 08:59

Hoe maken ze het hoofdstel op maat als het een internetwinkel is? Ziet er trouwens wel goed uit ;)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:10

Viel de HB Turijn niet vrij groot?

Volgens mij valt Antilope ook wel vrij ruim.

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 14:32

___Sanne schreef:
Hoe maken ze het hoofdstel op maat als het een internetwinkel is? Ziet er trouwens wel goed uit ;)

Ik heb na contact de neusriem teruggestuurd. De gewenste maten doorgegeven en de hoofdstelwinkel heeft het verder met Dobert geregeld. 3 weken later had ik de neusriem keurig in de door mij opgegeven maten.
Super service dus :D

Ben er erg blij mee want zomaar een hoofdstel kopen is met de maten van mijn paard niet makkelijk. De dobert hoofdstellen zijn wel wat prijzig maar de kwaliteit is erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:06

Ik heb de extra full van de ruitersportshop (bitloos).