Ik ben al een tijdje fan van de scapa sjabrakken; ze blijven erg mooi en hebben een perfecte pasvorm. maar nu heb ik mijn 2 dresuursjabrakken verkocht omdat ik sinds kort een veelzijdigheidszadel heb en vaak spring. ik vond de dressuursjabrakken niet mooi passen onder mijn veelzijdigheidszadel.
nu kwam een stalgenootje aan met een 2e hands scapa sjabrak in de maat full vzh. maar deze vond ik zo extreem klein :S het leek wel gekrompen in de was.
Mijn pony is niet eens zo groot, ik heb een E-pony. Nu vraag ik me af of het sjabrak werkelijk was gekrompen in de was of dat dit gebruikelijk is bij de vzh sjabrakken van scapa?
Ik ben erg benieuwd naar foto's! want als het sjabrak bij mijn pony al te klein valt, hoe valt het dan bij paarden?
en mocht het echt zo zijn dat deze dekjes erg klein vallen, welke vzh sjabrakken kunnen jullie mij dan aanraden? met dezelfde kwaliteit en ook zo'n mooie pasvorm (vooral de hoge schoft vind ik erg fijn aan de sjabrakken).
alvast hartelijk dank.
jasmijn89
Geplaatst: 06-08-11 19:18
hoi hoi,
ik heb verschillende kleuren scapa vzh dekjes maat full, en gebruik ze onder mijn 17,5 inch wintec vzh zadel. ben er tevreden mee, onder mijn zadel passen ze prima!
(Weet ''nog'' niet hoe je een foto moet plaatsen, maar die heb ik evt wel..)
Die heb ik ook, maar vind wel meevallen maargoed mss zie je niet goed op de foto maar als je m naast bijv mn rode of diezelfde maar andere kleur legde zag je het iig wel. Dekje is nu verkocht dus kan niet meer op foto zetten.
DawnFirst
Geplaatst: 19-08-11 01:15
Gebruiken jullie maat full voor een 17.5 inch zadel?, Vraag me af of die ook onder een 18.5 inch past want het lijkt net of ze precies passen bij die van jullie, of hebben jullie nog een stukje over?:)
lismon_fin
Geplaatst: 19-08-11 20:29
Heb bij een van mijn zadels gehad, dat het logo wat weg viel, maar het paste wel! dekjes vallen niet overdreven groot vind ik persoonlijk...
heb er zelf een, die ik op een joekel van een ruin had gelegt. een springdekje maat Cob, onder een dressuur zadel. Die paste net aan. Die viel dus groter dan verwacht.