passier veelzeidigheidszadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dreamgurliee

passier veelzeidigheidszadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 11:18

wat zijn jullie meningen over het merk passier en hun zadels, ik ben van plan een veelzeidigheidszadel over te kopen
waar moet ik op letten?

x_Milou

Re: passier veelzeidigheidszadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:17

Dat je een goede zadelmaker belt om te komen laten passen :)

Blazee

Re: passier veelzeidigheidszadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:43

Ik heb een heel fijn passier zadel! Een goede zadelpasser is inderdaad het halve werk.

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 13:54

ik kan het zadel samen met het paard overkopen, dus het is een passend zadel en het kost me vrijwel niets omdat het een jong paard is en ik naderhand weer een nieuw zadel moet kopen aangezien het paard nog kan groeien qua spiermassa

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 19:24

dreamgurliee schreef:
ik kan het zadel samen met het paard overkopen, dus het is een passend zadel en het kost me vrijwel niets omdat het een jong paard is en ik naderhand weer een nieuw zadel moet kopen aangezien het paard nog kan groeien qua spiermassa

Nou, ik zie toch genoeg paarden met een 'passend' zadel lopen wat van geen kant ligt, dus daar zou ik niet vanuit gaan. Even een zadelcheck laten doen en als het past, gewoon doen! Zeker als het niet te veel kost. :)

dreamgurliee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 11:40

okee, dan moet ik dat zowiezo nog regelen voor ik het paardje ga halen ! bedankt