BR Hoofdstellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Milou

BR Hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 18:19

Ik ben aan het kijken naar een nieuw BR hoofdstel. Nu heeft mijn pony zo'n tussenmaatje, pony is aan de neusriem soms net te klein en cob vaak weer te groot. Hoe vallen deze hoofdstellen?
Als ik op de site kijk zie ik van de 'nieuwe' hoofdstellen alleen maar foto's van de rechterkant (als je voor het paard staat), heeft iemand foto's van de linkerkant? Ik vind het nl verschrikkelijk als er aan de linkerkant maar 1 gespje zit :')
Gaat met name om de Adlington, Bathley, Bentham, Brentwood, Cheshunt en Croydon maar andere foto's/ervaringen zijn ook welkom :)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:52

Ik heb BR Eventa (ook nog nieuwe trouwens) mt Full maar weet zéker dat ook een cob die aankan zonder moeite!
Deze is aan beide kanten te verstellen zowel aan de neusriem als de bakstukken én keelriem! Zijn wel erg prijzig maar super kwaliteit!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 10:51

Ziet er goed uit vivana! Denk dat ik dan toch voor de pony ga, anders wordt het te druk op zijn hoofd denk ik. Nu nog eruitkomen welk model het gaat worden.
Zou zo'n gevormd kopstuk veel schelen?

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:43

Hyposjuhhh schreef:
Zou zo'n gevormd kopstuk veel schelen?

Daar heb ik dus geen ervaring mee...???!!
Het is gewoon fijn dat deze ruim verstelbaar zijn én aan beide kanten.